جیم کری ویل اسمیت ؛ بازداشت ویل اسمیت !!!

جیم کری، کمدین معروف انتقاد شدیدی نسبت به واکنش میهمانان مراسم اسکار به حرکت ویل اسمیت مطرح کرد. با خبر جیم کری ویل اسمیت همراه فیگار باشید.

«جیم کری» در مصاحبه با شبکه CBS انتقادات شدیدی نسبت به هالیود برای تشویق ایستاده  «ویل اسمیت» پس از کسب جایزه اسکار تنها دقایقی پس از سیلی او به «کریس راک» روی صحنه مراسم اسکار مطرح کرد.

جیم کری ویل اسمیت

بازداشت ویل اسمیت !!!

جیم کری ویل اسمیت
بازداشت ویل اسمیت, جیم کری درباره اتفاق جنجالی مراسم اسکار

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی جیدا پینکت اسمیت ؛ بیماری جیدا پینکت اسمیت چیست ؟

جیم کری درباره اتفاق جنجالی مراسم اسکار امسال گفت:

«تشویق ایستاده «ویل اسمیت» توسط میهمانان حاضر در مراسم اسکار تهوع آور بود، هالیود یک مشت بزدل هستند و واقعا احساس کردم این نشانه مشخصی است که ما دیگر آن جمع فوق‌العاده قبل نیستیم».

در ادامه این کمدین گفت: «اگر من بودم همین امروز یک شکایت ۲۰۰ میلیون دلاری علیه ویل اسمیت می‌کردم، زیرا آن ویدیو برای همیشه باقی خواهد ماند و همه جا پخش خواهد شد. این توهین مدت زیادی ادامه خواهد داشت. اگر می‌خواهید از میان تماشاگران فریاد بزنید و مخالفت خود را نشان دهید یا چیزی در توییتر بگویید [بسیار خوب است]. اما شما حق ندارید روی صحنه بروید و به صورت کسی بکوبید، تنها چون آنها کلماتی به زبان آوردند».

بیشتر بخوانید:

جیم کری همچنین گفت:  «برای ویل اسمیت بهترین آرزوها را دارم و نمی‌خواهم علیه او چیزی بگویم، او کارهای بزرگی انجام داده، اما لحظه خوبی رقم نزد که بر لحظه درخشان همه برندگان سایه انداخت… لحظه ای خودخواهانه بود».

مراسم اسکار ویل اسمیت ؛ ماجرای مشت محکم ویل اسمیت چه بود؟

در جریان برگزاری  نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار، شوخی کریس راک با موهای تراشیده جیندا پانکیت اسمیت، همسر ویل اسمیت، با واکنش شدید این بازیگر همراه شد. او با یک سیلی به استقبال کریس راک رفت.

کریس راک، شکایتی علیه ویل اسمیت مطرح نکرده اما آکادمی اسکار اعلام کرده جوانب این ماجرا را بررسی خواهد کرد.

سپس، ویل اسمیت با انتشار بیانیه‌ای از کریس راک و آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جیم کری ویل اسمیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *