فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان ؛ اجرای استنداپ علیرضا محمدی پسر افغان

علیرضا محمدی پسر افغانی تبار بخش استندآپ در قسمت هشتم فصل سوم عصر جدید شرکت کرد. با فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان همراه فیگار باشید.

علیرضا محمدی جوانی از تبارِ قومِ هزاره‌ افغانستان، ساکن شورآبادِ تهران، زندگی افغان‌های عزیز در ایران را در قالب استندآپ کمدی در عصر جدید روایت کرد.

فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان

اجرای استنداپ علیرضا محمدی پسر افغان

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان خواهید دید به شرح زیر است:

  • فیلم اجرای استنداپ علیرضا محمدی پسر افغان در عصر جدید
  • فیلم جدل لفظی احسان علیخانی و کارن همایون‌فر
فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان
فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان

علیرضا محمدی کنایه ای نیز به مقام‌های بین‌المللی در عصر جدید کرد و به یک دقیقه سکوت مقام‌های بین‌المللی کنایه زد و گفت: خیلی تاثیرگذار بود. گاهی آرزو می‌کنم کاشکی موهای ما هم طلایی و چشمانمان آبی بود، شاید دنیا به ما توجه می‌کرد!

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای استنداپ علیرضا محمدی پسر افغان در عصر جدید

او سه چراغ قرمز از داوران دریافت کرد و مورد انتقاد شدید کارن همایونفر قرار گرفت و باعث اختلاف نظر و بحث داوران عصر جدید شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم جدل لفظی احسان علیخانی و کارن همایون‌فر

کارن همایونفر متن بازیگری پسر افغان را محکوم کرد و که گفته بود افغانی ها را در ایران به چشم کارگر می بینند.

بیشتر بخوانید:

احسان علیخانی با کارن همایونفر مخالف بود و با شرکت کننده افغان موافق بود که بیشترین بخش ساخت و ساز و ساختمان سازی بر دوش مهاجرین افغانی هستند که در ایران زندگی میکنند و اگر روزی به کشورشان برگردند این بخش خالی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کامل استندآپ کمدی عصر جدید افغانستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *