حقوق سربازان وظیفه ؛ حداقل و حداکثر دریافتی حقوق سربازان چقدر است؟

حقوق سربازان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته از اسفند ماه سال ۱۴۰۰  افزایش یافت. همراه فیگار باشید.

سردارتقی مهری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با تلاش مسئولین دولت و نیروهای مسلح ،حقوق سربازان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت. براین اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و پانصد هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

حقوق سربازان وظیفه

حداقل و حداکثر دریافتی حقوق سربازان چقدر است؟

حقوق سربازان وظیفه
حقوق سربازان وظیفه

بیشتر بخوانید:

سردارمهری بیان کرد: درحال حاضر حداقل حقوق پرداختی به سربازانی که در مناطق عادی خدمت می کنند یک میلیون و دویست و نود و پنج هزار تومان و حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

این مقام ارشد انتظامی اظهارکرد: امیدواریم با تصویب نهایی حقوق سربازان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت، ان شاءالله در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان باشیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقوق سربازان وظیفه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *