فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز ؛ حمزت چیمائف با رای داوران برنز را شکست داد !

خشم طرفداران UFC از برنده اعلام شدن حمزه چیمائف در مبارزه با گیلبرت برنز . با جزییات و فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز همراه فیگار باشید.

طرفداران دنیای هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) از اعلام رأی داوران مبنی بر پیروزی حمزه چیمائف (Khamzat Chimaev) بر گیلبرت برنز در یو اف سی ۲۷۳ که شنبه شب برگزار شد عصبانی هستند، در شرایطی که این رقابت بسیار نزدیک پیش می رفت.

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز

حمزت چیمائف با رای داوران برنز را شکست داد !

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز
فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز

بیشتر بخوانید:

در مبارزه ای بسیار هیجان انگیز و پرتنش، هر دو مبارز یکدیگر را زمین زده و تا مرز ناک اوت کردن پیش بردند، مبارزه ای که حاضران در سالن را به وضوح به وجد آورده بود اما چیمائف ۲۸ ساله در نهایت به عنوان برنده مسابقه اعلام شد

اگر چه رأی داوران بسیار نزدیک و بدون اجماع کامل بود. گردن و چانه چیمائف در این مسابقه به خوبی در برابر ضربات سهمگین حریف برزیلی مقاومت کرد و ورزشکار قوی تری به نظر می رسید،

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز
فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز

علیرغم اینکه شاید سخت ترین مسابقه اش را تجربه کرد و صورتش صدمات زیادی دید. در کل برنز با ۴۵ ضربه مهلک در برابر ۴۴ ضربه در راند سوم پیشی گرفت و در کل نیز ۱۱۹ ضربه موثر به حریف خود زده و ۱۰۸ ضربه دریافت کرد اما در پایان بازنده اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

اما طرفداران دنیای هنرهای رزمی ترکیبی از رأی داوران به نفع حمزه چیمائف ناراضی بوده و آن را «بزرگ ترین سرقت دهه» نامیده اند. ترنس مک کینی قهرمان سبک وزن آمریکایی نیز در توییتی به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته است: «گیلبرت این مسابقه را برد، چیزی که شنیدید را ول کنید».

در حالی که بسیاری در شبکه های اجتماعی معتقدند که پیروزی در این مسابقه از گیلبرت برنز دزیده شده، کاربری دیگر می گوید که بهترین رأی مساوی بوده است زیرا حمزه راند اول و برنز راند دوم را برده و راند سوم نیز بسیار نزدیک بوده است.

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز
فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز

با این پیروزی، حمزه چیمائف به رکورد ۱۱ پیروزی در ۱۱ مسابقه خود رسیده و هنوز شکست یا مساوی در کارنامه خود ندارد. گیلبرت برنز نیز با این شکست به رکورد ۲۰ برد و ۵ باخت در ۲۵ مسابقه خود در دسته Welterweight رسید.

بیشتر بخوانید:

چیمائف بعد از بردن این نبرد گفت: «برای ناک اوت کردن او بسیار هیجان زده بودم. تمام هفته به همه می گفتم که در یک راند او را ناک اوت می کنم. سعی کردم او را ناک اوت کنم.

از ابتدا این تصمیم من اشتباه بود. این پسر سرسخت بود، انتظارش را نداشتم. از ثانیه اول تا آخر، سعی کردم کارش را تمام کنم. دفعه بعد، کار می کنم تا کمی باهوش تر باشم. یک نفر را له خواهم کرد».

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز
پیروزی حمزه چیمائف

برنز در پایان مبارزه خود با چیمائف در پیامی اینستاگرامی نوشت:

«دیروز خیلی خوش گذشت اما متاسفانه آنقدر کافی نبود که برنده شویم. در حمایت از خانواده، تیم و اسپانسرهایم فریاد زدید. دوستتان دارم رفقا. درس دیگری آموختم. تا زمانی که کمربند را نگیرم آرام نمی نشینم»

فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم مبارزه حمزه چیمائف و گیلبرت برنز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *