حمله گرگ در خلخال ؛ گرگ ۲ شهروند را در هشجین روانه بیمارستان کرد !

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از حمله گرگ در خلخال هشچین به دو شهروند در استان اردبیل خبر داد.

نعمت الله جوانمردی با اعلام این خبر افزود: این افراد که ۲ زن جوان و میانسال ساکن شهر هشجین هستند، پیش از ظهر امروز یکی در حوالی میدان مسجد جامع در حال رفتن به سرکار خود و یکی دیگر نیز در حال غذا دادن به ماکیان خانگی در داخل حیاط منزل خود مورد حمله گرگ قرار گرفته و از ناحیه سر، صورت و بدن مجروح شدند.

حمله گرگ در خلخال

گرگ ۲ شهروند را در هشجین روانه بیمارستان کرد !

حمله گرگ در خلخال
حمله گرگ در خلخال

بیشتر بخوانید:

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: حال عمومی این مصدومین که یک مادر ۷۳ ساله و یک معلم ۳۴ ساله خانم است عادی بوده و به خاطر ترس از گرگ و شدت استرس با حضور تیم‌های درمانی در حال مداوا هستند.

وی تصریح کرد: مصدوم اول خانم «سمانه فرامرز» معلم ناحیه هشجین و مصدوم دوم خانم «طوبی رسایی» بانوی کهنسال هشجینی است که به هنگام مراجعت به محل کار و هنگام غذا دادن به طیور مورد حمله گرگ قرار گرفته اند.

به گفته این مسئول این چندمین حادثه در طول فروردین ماه سال جاری است که شهروندان هشجینی مورد حمله گرگ قرار گرفته و مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید:

نعمت الله جوانمردی: یکی از ۲ قلاده گرگ مشکوک به هاری توسط یکی از همیاران محیط زیست در هشجین شناسایی و کشته شد و هم اکنون ۲ اکیپ از محیط بانان این اداره از مرکز شهرستان به شهر هشجین اعزام و در این شهر مستقر شده و در حال شناسایی گرگ دوم هستند.

جوانمردی یادآور شد: سوم اسفند ماه سال گذشته یک کودک ۹ ساله و یک جوان ۱۸ ساله در شهر هشجین به علت حمله یک گرگ مجروح و راهی بیمارستان شدند و با وجود جستجوی گسترده از سوی محیط بانان گرگ مهاجم هرگز پیدا نشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمله گرگ در خلخال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *