هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه ؛ غوغای طارمی با هتریک و پاس گل + فیلم

روند گلزنی پورتو با ضربه مهدی طارمی آغاز و با رفتن او از زمین نیز متوقف شد. با جزییات بازی و هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه همراه فیگار باشید.

در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر پرتغال امشب تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگو میزبان پورتیموننزه بود. در این دیدار مهدی طارمی در خط حمله پورتو به مصاف پیام نیازمند درون دروازه پورتیموننزه رفت.

هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه

غوغای طارمی با هتریک و پاس گل + فیلم

هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی در دقیقه سی و چهارم برای زدن پنالتی پشت توپ قرار گرفت و ضربه موفق او دروازه نیازمند را متلاطم کرد. با تشویق بی امان طرفداران پورتو نام طارمی در ورزشگاه طنین انداز شد.

تلاش پورتیموننزه برای متوقف کردن پورتو بی حاصل بود و گل چهارم این تیم در دقیقه چهلم با پاس په په و گلزنی اوا نیلسون به ثمر رسید.

نیمه اول بازی با برتری ۴- صفر پورتو خاتمه یافت.

چیزی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که هنرنمایی مهدی طارمی یک بار دیگر دروازه پیام را فروریخت و او با پاس فابیو ویرا موفق به ثبت هت تریک شد.

مهدی طارمی در دقیقه شصت و سوم جای خود را به تونی مارتینز داد.

روند گلزنی پورتو با ضربه مهدی طارمی آغاز و با رفتن او از زمین نیز متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

این بازی در نهایت با شکست سنگین ۷ بر صفر پورتیموننزه در خانه اژدها به پایان رسید و نیازمند در شب درخشش طارمی دروازه اش را که در آتش سوخته بود ترک کرد.

پورتو با کسب ۸۲ امتیاز بر تخت سلطنت جدول لیگ برتر فوتبال پرتغال تکیه زده و پورتیموننزه با ۳۲ امتیاز در ردیف دروازدهم قرار دارد.

طارمی امشب نمره کامل ۱۰ را گرفت و عنوان بهترین بازیکن مستطیل سبز را کسب کرد.

این درحالی بود که باشگاه اسپورتینگ روزگذشته طارمی را مار افسونگر خطاب کرده و نوشته بود: طارمی یک بازیکن با ملیت ایرانی است که همیشه برای رفتن و اجرای نمایش های سیرک آماده است.

هواداران پورتو نیز البته این توهین نژادپرستانه را بی پاسخ نگذاشتند و در بیانیه خود طارمی را شاهزاده پارسی نامیدند.

فیلم هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هتریک طارمی مقابل پورتیموننزه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *