مصدومیت شدید بازیکن برنلی ؛ مصدومیت وحشتناک وست‌وود در ناحیه مچ پا + فیلم

مصدومیت بسیار شدید اشلی وستوود پس از برخورد با ولاشیچ و انتقال این بازیکن به بیمارستان. با مصدومیت شدید بازیکن برنلی همراه فیگار باشید.

دیدار وستهام و برنلی بیش از آنکه تحت تأثیر جدایی شان دایچ سرمربی برنلی پس از نزدیک به 10 سال باشد و یا اینکه تحت الشعاع تلاش چکش ها جهت گرفتن سهمیه اروپایی قرار بگیرد، با مصدومیت شدید و دلخراش اشلی وست وود در کانون توجهات قرار گرفت.

مصدومیت شدید بازیکن برنلی

مصدومیت وحشتناک وست‌وود در ناحیه مچ پا + فیلم 

مصدومیت شدید بازیکن برنلی
 مصدومیت وحشتناک وست‌وود در ناحیه مچ پا, مصدومیت وحشتناک وست‌وود, مصدومیت وست‌وود در ناحیه مچ پا, مصدومیت وست‌وود

بیشتر بخوانید:

در دقیقه 22 در یک جدال ساده بر سر تصاحب توپ، بازیکن 32 ساله برنلی به طرز دلخراشی دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و به نظر می رسد که مچ پای این بازیکن کاملا چرخیده است.

در این صحنه اشلی وست وود و نیکولا ولاشیچ در یک چالش بر سر توپ با یکدیگر برخورد داشتند که پای وست وود دچار مصدومیت شدیدی شد و بازی به مدت 9 دقیقه متوقف شد تا کادرپزشکی برای خروج این بازیکن وارد زمین شود.

مصدومیت شدید بازیکن برنلی
 مصدومیت وحشتناک وست‌وود در ناحیه مچ پا, مصدومیت وحشتناک وست‌وود, مصدومیت وست‌وود در ناحیه مچ پا, مصدومیت وست‌وود

نیکولا ولاشیچ بازیکن وستهام که در این صحنه با وست وود برخورد پیدا کرد، در همان لحظه و پس از دیدن پای کاملا چرخیده بازیکن برنلی توان دیدن مصدومیت شدید بازیکن حریف را نداشت و دستانش را مقابل چشمانش قرار داد و در حالتی که زانو زده بود، به گریه افتاد.

فیلم مصدومیت شدید بازیکن برنلی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصدومیت شدید بازیکن برنلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *