استوری عجیب خواهر شهره لرستانی به خبر تغییر جنسیتش! + عکس

خواهر شهره لرستانی به خبر تغییر جنسیتش واکنش جنجالی داشت. استوری جدیدی که شهره لرستانی منتشر کرده مربوط به تبریک خواهرش شراره صالحی لرستانی میباشد.

تبریک عجیب خواهر شهره مازیار لرستانی به تغییر جنسیت خواهرش. در ادامه با خبر استوری خواهر شهره لرستانی همراه فیگار بمانید.

خواهر شهره لرستانی

تبریک خواهر شوهر لرستانی

خواهر شهره لرستانی
استوری عجیب خواهر شهره لرستانی, تبریک خواهر شوهر لرستانی, استوری خواهر شهره لرستانی

استوری عجیب خواهر شهره لرستانی (مازیار)

شراره صالحی لرستانی خواهر شهره (مازیار) لرستانی در استوری اینستاگرام به دلیل تغییر جنسیت خواهرش تبریک گفت. او با کله برادر گلم متن خود را آغاز کرده و نوشته: «با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود.

خواهر شهره لرستانی
تبریک خواهر شوهر لرستانی, استوری خواهر شهره لرستانی

شهره لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. شهره لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما است. شهره لرستانی به تازگی اعلام کرده که تغییر جنسیت داده و دیگر یک زن نیست.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خواهر شهره لرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *