بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان از نگاه سایت فیگار

دنیای دی سی شهر های بسیار جذابی را دارد که شخصیت های زیادی را در خود جای داده است. حال می خواهیم بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان معرفی کنیم.

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان در کمیک‌ها وجود دارند که برای جلو بردن داستان‌ها ساخته شده‌اند که بسیاری از آن‌ها خدمات قهرمانانه خود را در شهرهایی مانند متروپلیس و گاتهام ارائه می‌دهند. دی سی کامیکس از زمان آغاز به کار، خروجی ثابتی از کمیک داشته است. کمیک‌ها و داستان‌های آن‌ها دهه‌هایی را در بر می‌گیرد و خانه برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و قهرمان‌های این ژانر را ایجاد کرده است. البته این قهرمانان به مکانی برای زندگی نیاز دارند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

  • برترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

در ادامه قرار است چند تا از بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

DC Universe با موفقیت بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان ساخته است که بسیاری از آن‌ها را خوانندگان از قبل می‌شناسند. در شهرهایی مانند شهر گاتهام، مراقبان و اکثر اعضای خانواده خفاش‌ها در حال توسعه هستند، در حالی که شهرهایی مانند متروپلیس و شهر فاوست تحت حمایت خانواده‌های قهرمان الهام‌بخش به رهبری سوپرمن و شزم پیشرفت می‌کنند.

Coast

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
جذاب ترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

شهر Coast در کالیفرنیا واقع شده و یک مرکز شهری در حدود بیست دقیقه دورتر از فورت راک است که یکی از شلوغ‌ترین بندرها در ساحل غربی را به رخ می‌کشد. شهر ساحلی جزء جذاب ترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان می‌باشد که زمانی توسط Mongul ویران شد، عملی که در آن حدود هفت میلیون شهروند جان خود را از دست دادند. شهر ساحلی از آن زمان بازسازی شده است و همچنین خانه گرین لنترن هال جردن و ستاره یاقوت کبود کارول فریس است. این شهر در جریان رویداد جنگ سپاه Sinestro به شهر بدون ترس معروف شد و در حال رونق اس:ت.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های گرین لنترن

تاریک ترین کارهای فانوس سبز در تاریخ دی سی

Gorilla

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
شهر های جذاب دی سی که بیشترین قهرمان را دارد

شهر گوریلا جزء شهر های جذاب دی سی که بیشترین قهرمان را دارد ، قرار گرفته که در اصل در سیاره کالور نام داشت و توسط هال جردن، فانوس سبز، به زمین آورده شد. گوریل‌های ساکن در شهر به مکان امن‌تری برای زندگی نیاز داشتند و بنابراین شهر خود را به مسیرهای انرژی گرین لنترن متصل کردند و اکنون در آفریقا قرار دارند. گوریلا سیتی خانه بسیاری از گوریل‌های باهوش است. قهرمانان آن‌ها پریمات، سام سیمئون و شوالیه‌های گوریل هستند، اگرچه بیشتر به عنوان خانه شرور گوریلا گرود شناخته می‌شود.

Star

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
شهر های پرطرفدار دی سی که قهرمانان بیشتری را دارد

شهر ستارگان در ابتدا با نام‌های فورت پلیموث و شهر استارلینگ شناخته می‌شد. این در شمال کالیفرنیا واقع شده است، نام آن به افتخار بنیانگذار جب استار گرفته شده است و به عنوان یک پایتخت فناوری شناخته می‌شود. شهر ستاره‌ای به ویژه خانه گرین ارو است و توسط آن محافظت می‌شود. دیگر قهرمانانی که در شهر ستاره‌ای زندگی می‌کنند یا در حال حاضر زندگی می‌کنند عبارتند از Black Canary ، Manhunter و Speedy، که عمدتاً قهرمانانی هستند که با خود Green Arrow همکاری کرده یا آموزش دیده‌اند.

بهترین کمیک های گرین ارو

Fawcett

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

شهر فاوست در غرب میانه آمریکا واقع شده که جزء شهر های پرطرفدار دی سی که قهرمانان بیشتری را دارد ، قرار گرفته است. این مکان به‌عنوان مکانی ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود و جادوگر Shazam زمانی از قدرت جادوگر Ibis the Invincible استفاده کرد تا زمان را در شهر Fawcett کاهش دهد و به آن اجازه داد زیبایی‌شناسی و فضای هنر دکو را حفظ کند. شهر فاست توسط بیلی باتسون و بقیه اعضای خانواده مارول، از جمله مری مارول و کاپیتان مارول جونیور، که همگی در داخل مرزهای آن زندگی می‌کنند، محافظت می‌شود. Ibis the Invincible و Spy Smasher نیز این شهر را خانه می نامند.

معرفی بهترین کمیک های شزم

Dakota

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
برترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

داکوتا سیتی تقریباً در اطراف غرب میانه ایالات متحده واقع شده است. این شهر بخشی از داکوتاورس بوده و به‌طور باورنکردنی متنوع شناخته شده است. حدود هشت قهرمان در شهر داکوتا زندگی می‌کنند. اینها عبارتند از Static، Icon، Rocket، Hardware، Donner و Blitzen و همچنین گروه هوشیار معروف به Blood Syndicate در این شهر فعالیت دارند. قهرمانان داکوتاورس اغلب با فهرست قهرمانان اصلی دی سی متقاطع می‌شوند و برخی از آن‌ها به لیگ عدالت می پیوندند.

Bludhaven

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
جذاب ترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

Blüdhaven شهری در نیوجرسی بوده که بین شهر گاتهام و آتلانتیک سیتی واقع شده است. در طول بحران بی نهایت توسط انجمن ویران شد و از آن زمان به عنوان یک زمین بایر باقی مانده است. Dick Grayson در حال حاضر در Blüdhaven زندگی می‌کند و با قهرمانانی مانند تیم دریک و باربارا گوردون کار می‌کند و از بنیاد آلفرد پنی ورث برای بازسازی شهر استفاده می‌کند. Blüdhaven بیشتر به عنوان شهری شناخته می‌شود که نایت وینگ در آن زمان از بتمن جدا شد تا به تنهایی با جرم و جنایت مبارزه کند. همچنین میزبان قهرمانانی مانند Blockbuster، Monolith، Tarantula، Firebrand و Arsenal است.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Metropolis

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
شهر های جذاب دی سی که بیشترین قهرمان را دارد

متروپلیس یکی از برترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان است. این در نیویورک واقع شده و بیشتر به عنوان خانه فرزندخوانده سوپرمن و خانواده قهرمانان او شناخته می‌شود که با معرفی جان کنت به عنوان جدیدترین سوپرمن دی سی بزرگتر شد. علاوه بر سوپرمن، متروپلیس شهر منتخب حدود 15 قهرمان دیگر است که محبوب‌ترین آن‌هاSuperboy ، Supergirl و Booster Gold هستند. با این حال، این مکان همچنین خانه افرادی مانند Joto، Prysm، Agent Liberty و Atom و همچنین بسیاری دیگر است.

بیشتر بخوانید:

ابرقهرمان هایی که از سوپرمن قوی تر هستند

عجیب ترین قدرت های سوپرمن

Detroit

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
شهر های پرطرفدار دی سی که قهرمانان بیشتری را دارد

شهر دیترویت یک شهر دنیای واقعی در دی سی کامیکس است که در ایالت میشیگان واقع شده است. این شهر به دلیل مشارکت در صنعت خودروسازی و همچنین شهر منتخب قهرمانان دی سی است. قابل ذکر است، دیترویت خانه اولین قهرمان آفریقایی آمریکایی، مرد شگفت انگیز و آکوامن بسیار محبوب است. بدون ذکر قهرمانانی مانند Cyborg و Green Lantern John Stewart، تقریباً 16 قهرمان در دیترویت در دی سی زندگی می‌کنند.

Gotham

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

گاتهام سیتی جزء جذاب ترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان بوده که بدون شک محبوب‌ترین شهر در کمیک‌های دی سی است. این شهر در ایالت نیوجرسی واقع شده است و مملو از فساد و جنایت می‌باشد که آن را به مکان مناسبی برای زندگی بسیاری از قهرمانان دی سی تبدیل کرده است. البته بتمن محبوب‌ترین قهرمانی است که در گاتهام زندگی می‌کند و با کل خانواده خفاش از بت غار کار خواهد کرد. علاوه بر این، افرادی مانند Azrael ،Cassandra Cain و Huntress وجود دارند که در مجموع کمتر از 20 قهرمان مختلف در شهر Gotham زندگی می‌کنند.

San Francisco

بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان
برترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان

سانفرانسیسکو شهر های جذاب دی سی که بیشترین قهرمان را دارد ، قرار گرفته است و همچنین جزء چهارمین شهر پرجمعیت کالیفرنیا است. این شهر با وجود اژدهایی که در زیر هرم Transamerica مدفون شده است، به عنوان یک کانون بدنام برای جادو شناخته می‌شود. سانفرانسیسکو به طور بالقوه بیشترین تعداد قهرمانان دی سی را در کمیک‌ها در خود جای داده است. این مکان محل زندگی Supergirl و Zatanna و همچنین کل Teen Titans بوده است که در حال حاضر 9 عضو به تنهایی وجود دارد. سانفرانسیسکو پر از قهرمانان است که شاید آن را به امن‌ترین مکان در دنیای دی سی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شهرهای دی سی با بیشترین ابرقهرمانان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

نایت وینگ در چه شهر هایی حضور داشته است؟

San Francisco، Gotham، Bludhaven


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *