10 تا از بهترین سلاح های جوکر از نگاه سایت فیگار

جوکر سلاح های عجیبی دارد که برخی از آن ها بسیار کشنده می باشند. حال می خواهیم 10 تا از بهترین سلاح های جوکر به شما معرفی کنیم.

جوکر در طول این سال‌ها از ترفندهای مرگبار زیادی استفاده کرده است؛ اما از بین تمام سلاح هایی که او با شوالیه تاریکی جنگیده است، کدام یک از بهترین سلاح های او هستند؟ جوکر یکی از خطرناک ترین شرورهای دنیای دی سی است که امروز می‌خواهیم 10 تا از بهترین سلاح های جوکر به شما معرفی کنیم. اگرچه بتمن یکی از بزرگترین قهرمانان است، اما بارها مورد آزار و اذیت جوکر قرار می‌گیرد. در حالی که تصور اینکه جوکر چگونه شوالیه تاریکی را روی انگشتان خود نگه داشته است دشوار است، اما وقتی به مجموعه شوم سلاح های او نگاهی بیندازیم این امر آشکار می‌شود.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

10 تا از بهترین سلاح های جوکر

  • برترین سلاح های جوکر

در ادامه قرار است 10 تا از غیر استفاده ترین تجهیزات بتمن را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
10 تا از بهترین سلاح های جوکر

کمربند ابزار بتمن ممکن است حاوی وسایل و اسباب بازی های مفید باشد، اما جوکر بیش از چند ترفند در آستین خود دارد کهخ شامل . در ادامه 10 تا از بهترین سلاح های جوکر که از آن ها استفاده کرده است را خواهی دید. جوکر یکی از ترسناک‌ترین تبهکاران دنیای دی سی است و این ده اسلحه به او کمک کرد تا این موقعیت را به دست آورد .

Razor-Sharp Playing Cards

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
جالب ترین سلاح های جوکر

جوکر اگر یک شومن نباشد، هیچ چیز نیست و او واقعاً دوست دارد یک سلاح همنام خود داشته باشد. هنگامی که او نیاز به آسیب رسانی به دوربرد دارد، جوکر از کارت‌های بازی با گوشه‌های تیز استفاده می‌کند که جزء جالب ترین سلاح های جوکر قرار گرفته است. نه تنها این سلاح موثر است، بلکه جوکر می‌تواند به راحتی آن‌ها را پنهان کند و این کارت‌ها را به سلاح مخفی کامل تبدیل کند. جوکر همچنین از ورق‌های بازی به‌عنوان روشی مخفیانه برای رساندن سموم استفاده کرده است، همانطور که در بتمن شماره 1 دیده می‌شود که مردی را با یک دسته کارت پس از پوشاندن لبه‌های آن با سم می‌کشد.

Joker’s Coattails

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
سلاح های برتر جوکر

جوکر وقتی نوبت به سلاح‌هایش می‌شود از فکر کردن خارج از منطق نمی‌ترسد و جوکر شماره 3 یکی از غیر متعارف‌ترین حملات او را به نمایش می‌گذارد که نمایشی از جالب ترین سلاح های برتر جوکر می‌باشد. جوکر در حالی که توسط خزنده تعقیب می‌شود، خود را به حواس پرتی می‌زند. همزمان جوکر پس از کوبیده شدن به زمین، اسلحه غافلگیر کننده‌ای را که در ژاکت خود پنهان شده بود، به نمایش می‌گذارد. جوکر با کشیدن یک بند مخفی، خزنده را با وزنه‌های سربی که در کت‌هایش قرار داده شده، می‌کوبد. این حمله به جوکر زمان کافی می‌دهد تا خزنده را از وسیله خود پرتاب کند و قهرمان را با خفه کردن بکشد. کت‌های سربی قطعاً عجیب هستند، اما بحث در مورد اثربخشی آن‌ها دشوار است.

Electrified Joy Buzzer

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
مرگبار ترین سلاح های جوکر

Electrified Joy Buzzer یکی از مرگبار ترین سلاح های جوکر در کمیک‌های مرتبط با او است. جوکر می‌تواند به راحتی یک فرد بدبخت را با برق بگیرد و شوک بسیار بدی به او بدهد. Electrified Joy Buzzer جوکر از زمانی که برای اولین بار در بتمن شماره 73 ظاهر شد، چندین بار دیده شده است. نکته ترسناک در مورد دستگاه جوکر این است که ولتاژ آن قابل تغییر است. گاهی اوقات این شوک به قدری کم بوده که باعث فرد مورد نظر بیهوش می‌شود. در موارد دیگر، انسان را کاملاً از شدت جریان برق کاملا خشک می‌کند؛ اما خطرناک‌ترین نسخه وزوز در فیلم The Killing Joke دیده شد که در آن او الکتریسیته را با مقداری از سم جوکر عوض کرد.

بهترین شرور های دی سی

Jokerangs

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
کشنده ترین سلاح های جوکر

جوکر ممکن است عاشق کارت‌های بازی خود باشد، اما او همچنین طرفدار برداشت از روی سلاح های بتمن بوده که یک سلاح به نام جوکرانگ‌ برای خودش ساخته است. جوکر در طول سال‌ها تلاش کرده است تا داستانی از خود را بر روی Batarangs نمادین بتمن بسازد. در بتمن شماره 100 ، جوکر نسخه خود از سلاح را با افزودن مواد منفجره پرقدرت به Batarang های موجود نشان می‌دهد؛ اما شاهزاده دلقک جنایت نیز از سلاح‌های پرتابی با طراحی خود استفاده کرده است. در بتمن شماره 129، جوکر یک کمربند کاربردی داشت و سعی کرد شوالیه تاریکی را با چندین جوکرنگ به شکل لبخند بکشد.

Laughing Fish

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
بهترین تجهیزات جوکر

جوکر آنقدر فریبکار است که ماهی‌های بی‌گناه را در معرض خطر قرار دهد. ماهی خندان نتیجه آلودگی جوکر آب‌های محلی به جوکر ونوم برای ادعای حق چاپ بر روی موجودات تغییر یافته است. با این حال، در حالی که این ابرشرور نتوانست علامت تجاری ماهی پوزخند خود را نشان دهد، وقتی چند نفر در طبیعت مسموم شدند، آن‌ها تبدیل برای جامعه در نظر گرفته ش. Batman: Urban Legends شماره 17 فاش کرد که ماهی‌های تحت تأثیر ونوم باعث می‌شوند هر چیزی که آن‌ها را بخورد آلوده شود. جوکر در گذشته کارهای خطرناکی انجام داده است، اما آزمایش ماهیانه او تقریباً کل زنجیره غذایی را خراب کرد.

Acid-Squirting Flower

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
10 تا از بهترین سلاح های جوکر

گل پر آب یکی دیگر از شوخی های کلاسیکی است که جوکر آن را جزء کشنده ترین سلاح های جوکر خود می‌دانست. هارلکین نفرت به جای آب، از گل حقه‌ای روی یقه‌اش استفاده می‌کند تا جریانی از اسید را بیرون بزند که می‌تواند در هر چیزی که لمس می‌کند خواهد سوخت. این شرور همچنین در گذشته از آن برای پخش گاز خنده یا ونوم غلیظ جوکر استفاده کرده است. این یک سلاح دور نزدیک موذیانه است که مبارزه رو در رو با جوکر را به یک سناریوی خطرناک تبدیل می‌کند.

Jokermobile

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
برترین سلاح های جوکر

جوکر برای قوی‌تر شدن از شوالیه تاریکی، مجموعه‌ای از جوکرموبیل‌ها را با الهام از خودروی نمادین بتمن ساخت. دقیقاً شبیه خودروی قدیمی بتمن، Jokermobile دارای یک چهره بزرگ جوکر بوده که در جلوی ماشین تعبیه شده است؛ اما به همان اندازه که ظاهر آن ناراحت کننده است، همچنین سلاح های مرگباری در این خودرو وحشتناک تعبیه شده است. Jokermobile که مجهز به مسلسل و دستکش‎‌های بوکس غول پیکر بود، ترفندی برای مقابله با هر چیزی که بتمن به سمت آن پرتاب می‌کرد داشت. در حالی که خودرو در حال حاضر اکثراً غیر قابل استفاده شده است، Jokermobile واقعاً از مهارت جوکر در طراحی سلاح صحبت می‌کند.

Joker’s Gag Gun

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
جالب ترین سلاح های جوکر

جوکر به شدت به سلاح‌های گرم علاقه دارد و خط قرمزی در استفاده از آن‌ها نمی‌بیند، یکی از بهترین تجهیزات جوکر این را ثابت می‌کند. این ابرشرور اغلب تفنگی به دست می‌گیرد که پیام «BANG» را نشان می دهد. این یک شوخی کلاسیک است؛ اما بخش موذیانه آن این می‌باشد که پیام روی پرچم یک سلاح پنهان است. درست همانطور که قربانی مورد نظر جوکر نگهبان خود را پایین می‌آورد، او پرچم را مانند نیزه ای شلیک می‌کند و معمولا قربانی خود را می‌کشد. تفنگ گگ یادآور خوبی از جوکر می‌باشد که چیزی جز آسیب رساندن به استخوان های دنده را ندارد.

بهترین کمیک های بتمن

Crowbar

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
سلاح های برتر جوکر

Crowbar یکی از بدنام ترین و ساده ترین سلاح‌ها محسوب می‌شود که کاربرد آن فقط دیلم کردن نبوده است؛ اما طرفداران بتمن امکان ندارد کاربرد این سلاح مرگبار را ندانند که جوکر چه کار های شومی را با آن تکه فلز کرد. «Death in the family» شاهد بود که جوکر، رابین دوم، جیسون تاد را بی‌رحمانه در یک اینچ از زندگی‌اش کتک زد و او را در ساختمانی در حال انفجار حبس کرد. این سلاح جوکر علیرغم اینکه یک دیلم ساده بود، به این ابزار علاقه داشت و سال‌ها پس از کشتن تاد، آن را به عنوان یک یادگاری انحرافی حفظ کرد. این یک اسلحه سبک مانند بیشتر تسلیحات دیگر جوکر نیست؛ اما دیلم تقریباً از هر سلاح دیگری که او استفاده کرده متمایز است.

Joker Venom

10 تا از بهترین سلاح های جوکر
مرگبار ترین سلاح های جوکر

بزرگترین بلایی که جوکر تا به حال بر سر دنیا راه انداخته، جوکر ونوم اوست که برترین سلاح های جوکر در تاریخ کمیک‌های دی سی می‌باشد. این سم به عنوان طاعون ببونیک کشنده توصیف شده است که صدها هزار نفر را کشته است. جوکر ونوم آنقدر قدرتمند بوده که این  ابرشرور موفق شد آن را طوری تغییر دهد که بتواند اعضای لیگ عدالت را آلوده کند. این سم نیز بسیار غیرقابل پیش بینی است. آن‌هایی که در معرض آن قرار می‌گیرند یا از خنده می‌میرند، با پوزخندی بزرگ بر روی صورتشان، یا خود را به سمت یک جنون غوغا می‌کشند. سمی که جوکر ساخته است همیشه وحشتناک ترین سلاحی است که او تا به حال ساخته است.

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 تا از بهترین سلاح های جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *