فرانچسکو توتی و همسرش ؛ جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی

فرانچسکو توتی و همسرش بعد 20 سال از هم جدا شدن. جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی. در ادامه مطلب جدایی توتی از همسرش همراه فیگار باشید.

زوج سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال پس از دو دهه تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفته‌اند. رسانه‌های ایتالیایی نوشتند فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی که یکی از مشهورترین زوج‌های کشور ایتالیا بودند، از هم جدا شدند.

فرانچسکو توتی و همسرش

جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی

جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی, جدایی توتی از همسرش
جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی, جدایی توتی از همسرش

فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی که یکی از مشهورترین زوج های کشور ایتالیا بودند، از هم جدا شدند. به گزارش فوتبالی، توتی پس از هفده سال از همسرش ایلاری جدا شد. نشریه “داگوسپیا” که در حوزه اخبار حاشیه ای در کشور ایتالیا فعالیت می کند، اعلام کرد که فرانچسکو توتی و ایلاری تصمیم گرفته اند که به رابطه خود خاتمه ببخشند.

توتی یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا به شمار می رود که دورانی درخشان را در رم داشته است و ایلاری نیز یک مجری مشهور در کشور ایتالیا است که به عنوان بازیگر و مدل نیز فعالیت کرده است. این دو صاحب سه فرزند مشترک به نام های کریستین، شنل و ایزابل هستند.

بیشتر بخوانید:

 جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی

جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی, جدایی توتی از همسرش
جدایی فرانچسکو توتوتی و ایلاری بلازی, جدایی توتی از همسرش

فرانچسکو توتی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد: «پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام آنچه در چند ماه گذشته گفتم و انجام دادم به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت مطلق زندگی من هستند و خواهند بود. سعی کردم بر این بحران غلبه کنم اما امروز فهمیدم که جدایی هرچند دردناک ولی اجتناب ناپذیر است. من همیشه با احترام زیاد به ایلاری به همکاری و اتحاد با او برای تربیت سه فرزند شگفت‌ انگیزمان ادامه خواهم داد.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرانچسکو توتی و همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *