پیام سلنا گومز به هوادارنش ؛ پیام جالب سلنا گومز به هواداران ایرانی اش

پیام سلنا گومز به هوادارنش. پیام جالب سلنا گومز به هواداران ایرانی اش حاشیه ساز شد. در ادامه مطلب سلنا گومز پیام همراه فیگار باشید.

از سال ۱۹۵۴ و ششمین دوره‌ی جوایز امی تا امروز بخش بهترین بازیگر نقش اول زن از مهم‌ترین بخش‌ها است و بازیگران مطرحی با کسب همین جایزه درخشیدند.

پیام سلنا گومز

پیام جالب سلنا گومز به هواداران ایرانی اش

سلنا گومز پیام, پیام سلنا به هوادارانش
سلنا گومز پیام, پیام سلنا گومز به سلنا گومز پیام, پیام سلنا به هوادارانش

سلنا گومز خواننده معروف و سرشناس برای تمام هواداران ایرانی اش از طریق الناز گلرخ سلام رساند. الناز گلرخ میکاپ آرتیست ایرانی با انتشار ویدیویی از خودش درکنار سلنا گومز در حاشیه ایونت برند آرایشی Rare Beauty که روز گذشته در پاریس برگزار شد به تمجید از سلنا گومز پرداخته و پیام او را رساند.

بیشتر بخوانید:

پیام سلنا به هوادارنش

سلنا گومز پیام, پیام سلنا به هوادارانش
سلنا گومز پیام, پیام سلنا به هوادارانش

الناز گلرخ میکاپ آرتیست ایرانی درباره سلنا گومز نوشته: چقدر این فرشته مهربون زیبا آروم و دوست داشتنیه. خودش میدونست کلی طرفدار از ایران داره و کلی سلام رسوند!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیام سلنا گومز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “پیام سلنا گومز به هوادارنش ؛ پیام جالب سلنا گومز به هواداران ایرانی اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *