اجرای متفاوت اپرای عاشورا در تالار وحدت ؛ اپرای عاشورا با بازآفرینی و طراحی جدید + [عکس]

اجرای متفاوت اپرای عاشورا در تالار وحدت . اپرای عاشورا با بازآفرینی و طراحی جدید. در ادامه مطلب تالار وحدت اپرای عاشورا همراه فیگار باشید.

اُپرای عاشورا با بازآفرینی و طراحی جدید برای نخستین مرتبه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

اجرای متفاوت اپرای عاشورا در تالار وحدت

اپرای عاشورا با بازآفرینی و طراحی جدید + [عکس]

تالار وحدت اپرای عاشورا
تالار وحدت اپرای عاشورا

این اجرای متفاوت از ۱۹ مردادماه روایتی ویژه از حماسه حسینی را در تالار وحدت پیش روی تماشاگران قرار می‌دهد. بازآفرینی متن، طراحی و کارگردانی اپرای عاشورا از بهروز غریب‌پور با همکاری گروه عروسکی آران است. بهزاد عبدی آهنگساز و محمد معتمدی، مصطفی محمودی و محمدرضا صادقی آواگران اپرای عاشورا هستند. این اپرای فاخر هنری به همت بنیاد رودکی از ۱۹ مردادماه به مدت سه شب ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. بلیت اپرای عاشورا از طریق سایت تیوال در دسترس مخاطبان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

اجرای متفاوت اپرای عاشورا در تالار وحدت

تالار وحدت اپرای عاشورا
تالار وحدت اپرای عاشورا

این اُپرا تاکنون در شهرهایی از جمله تهران و شیراز و کشورهایی از جمله فرانسه، لهستان و ایتالیا اجرا شده است‌. اُپرای عاشورا آخرین بار مهرماه ۱۳۹۷ توسط اعضای گروه تئاتر عروسکی آران و هنرمندانی همچون علی پاکدست، مریم اقبالی، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، مرضیه سرمشقی و با حضور آواگرانی همچون محمد معتمدی، مهدی امامی، رضا صادقی و ده‌ها خواننده-بازیگر دیگر اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اجرای متفاوت اپرای عاشورا در تالار وحدت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *