جورجینیو واینالدوم به رم پیوست ؛ شکار جدید مورینیو به رم رسید + [عکس]

جورجینیو واینالدوم به رم پیوست . جورجینیو واینالدوم بازیکن سابق PSG به آاس رم پیوست. در ادامه مطلب رم جورجینیو واینالدوم همراه فیگار باشید.

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی تا ساعاتی دیگر در تست پزشکی باشگاه آاس رم شرکت می‌کند و فردا با امضای قرارداد قرضی رسما به باشگاه ایتالیایی خواهد پیوست.

جورجینیو واینالدوم به رم پیوست

شکار جدید مورینیو به رم رسید + [عکس]

رم جورجینیو واینالدوم, پیوستن جورجینیو واینالدوم به رم
رم جورجینیو واینالدوم, پیوستن جورجینیو واینالدوم به رم

هافبک 31 ساله و هلندی پاری سن ژرمن، با قراردادی قرضی به رم ایتالیا پیوست. واینالدوم پس از شرکت در تست های پزشکی رم، با این تیم تا تابستان 2023 قرارداد بست که این انتقال به صورت قرضی همراه با بند خرید است و تیم پاریسی بخشی از دستمزد واینالدوم را پوشش می‌ دهد.

بیشتر بخوانید:

جورجینیو واینالدوم به رم پیوست

رم جورجینیو واینالدوم, پیوستن جورجینیو واینالدوم به رم
رم جورجینیو واینالدوم, پیوستن جورجینیو واینالدوم به رم

ستاره هلندی بعد از پشت سر گذاشتن این تست‌ها فردا صبح در مقر باشگاه رم حضور خواهد یافت و قرارداد انتقال قرضی به جالوروسی را امضا خواهد کرد. بر اساس توافق صورت گرفتن بین آاس رم و پاری سن ژرمن، واینالدوم به مدت یک سال به عنوان یار قرضی در رم توپ خواهد زد و در پایان این مدت جالوروسی از این گزینه برخوردار خواهد بود که با پرداخت 8 میلیون یورو او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. رم پذیرفته است که 50 درصد از دستمزد این هافبک هلندی را پرداخت کند که در سال به چیزی در حدود 5 میلیون یورو بالغ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جورجینیو واینالدوم به رم پیوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *