چارلی چاپلین ایرانی ؛ فلاح مرتضوی چارلی چاپلین محبوب ایرانی + عکس

برای شناخت چارلی چاپلین ایرانی همراه ما باشید. فلاح مرتضوی کیست ؟ وی به خاطر شباهت به چارلی چاپلین، برای مردم ایران محبوب شده است.

چارلی چاپلین ایرانی می‌گوید: “همیشه فیلم‌ها و داستان‌های چارلی را نگاه می‌کنم. عشق و علاق من بی‌نهایت است، او در روحم قرار دارد.” برای اطلاع از ادامه گفته‌های وی در نوشتار چارلی چاپلین ایرانی همراه ما باشید.

چارلی چاپلین ایرانی

فلاح مرتضوی چارلی چاپلین محبوب ایرانی + عکس

چارلی چاپلین در ایران, فلاح مرتضوی کیست
چارلی چاپلین در ایران, فلاح مرتضوی کیست

چارلی چاپلین در ایران می‌گوید:

همیشه فیلم‌ها و داستان‌های چارلی را نگاه می‌کنم. عشق و علاق من بی نهایت است، او در روحم قرار دارد. پوشیدن لباسی شبیه چارلی بهانه‌ای شده تا ارتباطی با مردم برقرار کنم؛ چون هم مردم ایران از هر قوم را جزیی از خودم می‌دانم. دوست دارم همه جای ایران سفر کنم و با لباس چارلی و شخصیت چارلی، مردم را خوش‌حال کنم.


بیشتر بخوانید:


فلاح مرتضوی کیست

“فلاح مرتضوی” به خاطر شباهت به چارلی چاپلین برای مردم محبوب شده است. اگرچه شباهت و عشق او به چارلی چاپلین، کمدین افسانه‌ای سینما، به بهای جدایی او از همسرش بوده است، اما با همان عشق کنار مردم می‌ایستد و عکس می‌گیرد تا لبخند را بر چهره آنان بنشاند.

چارلی چاپلین در ایران, فلاح مرتضوی کیست
چارلی چاپلین در ایران, فلاح مرتضوی کیست

او 47 ساله و اهل دهدشت کهگیلویه و بویراحمد است، اما در یاسوج زندگی می‌کند. در خانواده فقیری که آه در بساط نداشته است بزرگ شده است. چهار برادر و هفت خواهرم دارد. یکی از برادران او دکترای روان‌شانسی دارد.

برادر دیگر او در نیروی هوایی ارتش است؛ و سومین برادرش گچ‌کاری می‌کند. آخریین برادر نیز در حوزه علمیه قم است. فلاح مرتضوی می‌گوید:

برادر بزرگم و همینطور خانواده خوش‌حال‌اند از اینکه در شرایط بد اقتصادی و فشار زندگی، مردم را شاد می‌کنم ولی همیشه می‌گویند: “سعی کن از زندگی عقب نمانی”


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌گوید:

“سال 78 بعد از فوت پدرم، برادر بزرگم سرپرستی خانواده را بر عهده گرفت، بعد از چند سال همه ازدواج کردیم اما به خاطر یک سری مشکلات، ازدواج من به جدایی کشیده شد. چون همسرم دوست نداشت شبیه چارلی چاپلین باشم. در ازدواج دوم هم مشکلاتی بوجود آمد و از او هم جدا شدم و در حال حاضر مجردم..”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چارلی چاپلین ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *