دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست (Money Heist) ؛ رایگان و با زیرنویس فارسی

برای دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست و دانلود پارت دوم فصل پنجم سریال سرقت پول در این نوشتار همراه ما باشید. لینک دانلود در انتهای مطلب پیوست شده است.

لینک دانلود قسمت هفت فصل پنج مانی هیست در انتهای مطلب پیوست شده است. با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار، می‌توانید به لینک دانلود فصل 5 مانی هیست زیرنویس فارسی چسبیده دار دسترسی داشته باشید. چهار فصل از سریال اسپانیایی “مانی هیست” که توسط پلتفرم محبوب نتفلیکس منتشر شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

این سریال با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود. گاهی آن را با نام اصلی آن یعنی “La Casa De Papel” یاد می‌کنند، برخی با نام فارسی “خانه کاغذی” و برخی اسپل اسم انگلیسی آن “مانی هیست”، که به معنای “سرقت پول” هست را صدا می‌زنند.

برای دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست (Money Heist)، با زیرنویس فارسی و به صورت رایگان همراه ما باشید. با دانلود سریال مانی هیست قسمت 9 فصل 5 به تماشای این سریال اسپانیایی در ژانر اکشن و پلیسی بنشینید. هنگام تماشای این سریال شاهد بزرگ‌ترین و سازماندهی‌شده‌ترین دزدی خواهید بود. سرقتی که ارتش اسپانیا را به پا می‌خیزاند و همه را نگران می‌کند؛ در حالی که مردم عاشق این دزدان شده‌اند و پیوسته آن‌ها را حمایت می‌کنند.

در نوشتار دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال خانه کاغذی به شرح جزئیات فصل‌های قبل این سریال خواهیم پرداخت.

دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست (Money Heist)

رایگان و با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت نه فصل پنج مانی هیست, دانلود فصل 5 مانی هیست زیرنویس فارسی, دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست
دانلود قسمت نه فصل پنج مانی هیست, دانلود فصل 5 مانی هیست زیرنویس فارسی, دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

پنج قسمت آخر فصل 5 سریال خانه کاغذی در سه دسامبر، یعنی ۱۲ آذر، از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد. سریع‌تر از هر سایت دیگر، به لینک دانلود سریال مانی هیست قسمت 9 فصل 5 در سایت فیگار دسترسی خواهید داشت.

اگر بخواهیم بدون اینکه اسپول شود، اشاره‌ای به آخر بخش اول فصل پنج کنیم، دیدیم که پروفسور و تیم حرفه‌ای او در شرایط مساعدی نیستند. ارتش وارد قضیه شده است و این دزدی، به یک میدان جنگ بدل گشته است. در ادامه نوشتار دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست همراه ما بمانید.

دانلود فصل 5 سریال مانی هیست
دانلود سریال مانی هیست قسمت 9 فصل 5, دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال خانه کاغذی

در هر جنگی، هر دو جبهه تلفاتی خواهند داد. این مسئله مبرهنی است. باید دید که چه کسی در این راه، خداحافظی آخر خود را خواهد گفت! البته در کنار روایت حال، گذشته و ماجرای برلین و خانواده‌اش را نیز شاهد می‌شویم. در فصل پنج با پسر او آشنا می‌شویم، که مهارت بسیاری دارد، اما موافق دزدی نیست.


بیشتر بخوانید:


البته تا زمانی که از پدرش دور بود! وقتی با او درگیر عملیات می‌شود و لذت دزدی را می‌چشد، تمام فرمول‌ها به هم می‌ریزد. حتی دیالوگ آخر برلین، و نگاه پسرش به همسر جوان و زیبای برلین، مفهوم بسیاری را منتقل کرد. با دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال خانه کاغذی می‌توانید سریال را تماشا کرده و آخر ماجرا را پیگیر شوید.

نیمه اول فصل 5 مانی هیست یک ماجراجویی هیجان انگیز بود، اما تریلر بخش دوم فصل پنج مانی هیست نشان می‌دهد که قسمت دوم، یک ماجرای بسیار غم انگیز خواهد بود. آنچه در تریلر بخش دوم فصل پنج مانی هیست دیده می‌شود، گروه پروفسور هنوز در شوک از دست دادن کاراکتری هستند، که در بخش یک جانش را از دست داد.

اما پلیس مخفیگاه پروفسور را پیدا کرده و ارتش وارد بانک شده است. ظاهرا همه دستگیر و تسلیم شده‌اند و گروه در حال فروپاشی است.

عوامل سریال Money Heist

دانلود فصل پنج مانی هیست
دانلود قسمت نه فصل پنج مانی هیست, دانلود فصل 5 مانی هیست زیرنویس فارسی
  • سازنده: آلکس پینا
  • بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: ۵
  • شمار قسمت‌ها: ۴۸

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل 5 سریال مانی هیست
دانلود سریال مانی هیست قسمت 9 فصل 5, دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال خانه کاغذی

دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست

دانلود قسمت نه فصل پنج مانی هیست

دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال خانه کاغذی

به محض انتشار پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست فایل ها در کانال تلگرامی بارگزاری می‌شوند

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *