ازدواج همایون شجریان ؛ ازدواج دوم شجریان با همسر سابق رامبد جوان

روز گذشته تصاویر جدیدی از سحر دولتشاهی بازیگر مطرح ایرانی به همراه همایون شجریان در عراق منتشر شد. با نوشتار ازدواج همایون شجریان همراه ما باشید.

گفته میشود همایون شجریان یکی از خواننده‌های مهم و محبوب کشور ایران برای توافق در رابطه با برگزاری کنسرت در کردستان عراق به این کشور رفته است. این خواننده مطرح در سال 74 و در 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان است ازدواج کرده و یک دختر بنام یاسمین متولد 1386 دارد.

ازدواج همایون شجریان

ازدواج دوم شجریان با همسر سابق رامبد جوان

ازدواج همایون شجریان , ازدواج دوم شجریان با همسر سابق رامبد جوان , ازدواج همایون شجریان با سحر دولت شاهی
ازدواج دوم شجریان با همسر سابق رامبد جوان , ازدواج همایون شجریان با سحر دولت شاهی

همایون فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است، همایون شجریان سه خواهر تنی بنام فرزانه، افسانه و مژگان و یک برادر ناتنی بنام رایان دارد. همایون شجریان چهارمین فرزند، محمدرضا شجربان است. نام مادر همایون و همسر اول محمدرضا شجربان فرخنده گل افشان میباشد.


بیشتر بخوانید:


گویا روز گذشته تصاویر جدیدی از سحر دولتشاهی به همراه همایون شجریان در عراق منتشر شد. گفته میشود همایون شجریان برای توافق در مورد برگزاری کنسرت خود در اقلیم کردستان عراق عازم این کشور شده و ظاهرا دخترش و سحر دولتشاهی هنرپیشه جوان کشورمان نیز او را همراهی میکنند.


بیشتر بخوانید:


تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاه بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود. حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته میشود این دو هنرمند پنهانی با هم ازدواج کرده اند.

همانطور که در خبرها خوانده اید پیشتر شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو هنرمند منتشر شده بود و حالا انتشار این تصویر که در آن سحر دولتشاهی حلقه ازدواج هم به دست دارد شایعات در این باره را تقویت کرده است.


بیشتر بخوانید:


همایون شجریان و سحر دولتشاهی اما در برابر این شایعه سکوت کردند و هرگز آن را نه تأیید کردند و نه تکذیب. سحر دولتشاهی متولد ۵۸ در تهران، همسر دوم رامبد جوان، بازیگر و مجری مشهور بود.


بیشتر بخوانید:


دولتشاهی و جوان که در تئاتر باهم آشنا شده بودند در سال ۸۷ با یکدیگر ازدواج کردند. بعد از ۵ سال شایعه ی طلاق این زوج در فضای مجازی پیچید و رفته رفته معلوم شد این شایعه صحت داشت. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال ۹۳ در سکوت کامل خبری از یکدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج همایون شجریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *