بازی جدید ناتی داگ ؛ تجربه‌ای دراماتیک در بخش چند نفره !

در نوشتار بازی جدید ناتی داگ کمی متوجه می‌شویم که هدف نایتی داگ ، تجربه‌ای دراماتیک در بخش چند نفره است. با فیگار بمانید.

همه ما به خوبی آگاه هستیم که ناتی داگ در حال ساخت یک بازی چندنفره مستقل است که هنوز ما هیچ چیز از اینکه این بازی چند نفره همان بخش چندنفره‌ی The Last of Us Part 2 است یا اینکه قرار است به شکل و فرمی دیگر ارائه شود.

به شکل های مختلف اخبار و شایعات از فعالیت‌های جدید چندنفره‌ و مستقل ناتی داگ در طول سالی که گذشته منتشر شده است. بازی که هنوز اطلاعات زیادی از آن نمی‌دانیم و ممکن است به همان اندازه که بازی لست آو آس پارت 2 بزرگ بوده این بازی هم بزرگ باشد.

شما می‌توانید از بخش بررسی بازی در سایت فیگار با نقدهای متفاوتی از بازی‌های مهم امسال مواجه شوید که علاوه بر گیم پلی آن‌ها به مسائلی مربوط به محتوا و مفهوم فلسفی بازی‌ها هم اشاره شده است. یا اینکه از بخش بهترین بازی‌ها با دنیایی از ژانرهای بازی و محبوب‌ترین ها آشنا شوید. در ادامه با نوشتار بازی جدید ناتی داگ همراه فیگار بمانید.

بازی جدید ناتی داگ

تجربه‌ای منحصر به فرد در بخش چند نفره !

ناتی داگ , Last of Us Part 2 , لست آو آس پارت 2 , بازی‌های ناتی داگ , بازی ناتی داگ , بازی جدید ناتی داگ
ناتی داگ , Last of Us Part 2 , لست آو آس پارت 2 , بازی‌های ناتی داگ , بازی ناتی داگ , بازی جدید ناتی داگ

بیش از یک سال می‌شود که بازی تحسین‌شده‌ی The Last of Us Part 2 بیرون آمده است و در دسترس همه علاقه مندان به بازی قرار گرفته است. در این‌ میان بسیاری از طرفداران این بازی و استودیوی ناتی داگ ، منتظر این بودند که بالاخره بخش چندنفره‌ی آن منتشر شود که اگر همانند قسمت اول نامش را بگذارند ، به آن Factions گفته می‌شود.


بیشتر بخوانید:


ناتی داگ قبل‌تر اقدام به جذب نیرو برای سمت طراح سیستم اقتصادی بازی کرده بود و همین مسئله باعث ایجاد این گمانه‌زنی شده بود که این بازی احتمالا سیستم اقتصادی گسترده‌ای دارد که حالت سرویس‌ محور یکی از حالت‌های ممکن آن باشد.

اما اکنون باری دیگر ناتی داگ به دنبال برنامه‌نویس و طراح می‌گردد و قصد دارد با دادن آگهی آن‌ها را جذب کند؛ همراه آن‌ها پیامی از وینیت آگاروال، یکی از کارگردان‌های بازی نیز به چشم می‌خورد. آگاروال در این پیام می‌گوید:

ما با تمام توان خود در حال جذب نیرو هستیم. اگر می‌خواهید به گروه و تیم جدی ما بپیوندید و تجربه‌ای سینمایی را در بازی جدید اکشن چندنفره و مستقل ما به بازیکنان ارائه دهید، برای کار درخواست دهید.

البته این اطلاعیه یا این نطق از سوی ایشان چیزی جز اینکه بگوید بازی آن‌ها از منظر سینمایی تجربه‌ای دراماتیک را ارائه می‌دهد، نیست. مورد دیگری را را فاش نمی‌کند. با این‌حال، همگی از کیفیت بالای بازی‌های ناتی داگ آگاه هستیم و به‌نظر می‌رسد که این‌بار باید منتظر وجود صحنه‌هایی سینمایی و موارد داستانی باکیفیت در بستر یک بازی چندنفره باشیم.


بیشتر بخوانید:


از طرفی نیل دراکمن و اون ولز، روسای ناتی داگ اخیرا در مصاحبه‌ای تمایل خود را برای ساخت نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی Uncharted ابراز کرده‌اند. ولز در جایی در رابطه با اینکه آیا ناتی داگ علاقه‌ای دارد بازی‌های جدیدی از مجموعه‌هایی چون آنچارتد و The Last of Us بسازد یا اینکه آن‌ها حالا ترجیح می‌دهند روی اثری به‌کلی تازه کار کنند، توضیح می‌دهد:

دوست داریم هردو را انجام دهیم. ساخت یک آی‌پی جدید هیجان خود را دارد. ولی از طرفی آنچارتد و لست آو آس نیز بسیار محبوب هستند. در آینده قرار است هم بازی جدیدی از ما ببینید و هم نسخه‌های تازه‌ای از این مجموعه‌ها را.

ناتی داگ , Last of Us Part 2 , لست آو آس پارت 2 , بازی‌های ناتی داگ , بازی ناتی داگ , بازی جدید ناتی داگ
ناتی داگ , Last of Us Part 2 , لست آو آس پارت 2 , بازی‌های ناتی داگ , بازی ناتی داگ , بازی جدید ناتی داگ

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی جدید ناتی داگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *