خلاصه داستان و زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری + نقد و بیوگرافی

با اتمام فصل ۱ زخم کاری، مخاطبان کنجکاو زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری شده‌اند. فصل دوم این سریال با نام بازگشت منتشر خواهد شد.

سریال زخم کاری، سریالی است که متاسفانه با حواشی بسیار آغاز شد و با صحنه های سانسور شده اوج گرفت. به هرحال تمامی شما همراهان عزیز فیگار، با جزئیات و موانع مرتبط با دنیای هنر آشنا هستید. چه در زمینه کتاب، چه موسیقی،‌ چه تئاتر و سینما. به تازگی این مشکلات و موانع دامن‌گیر سریال‌ها و برنامه‌های شبکه‌های خانگی نیز شده است. البته غیر از سریال‌هایی که شما بهتر با آن‌ها آشنا هستید.

داستان سریال زخم کاری، برگرفته از رمان بیست زخم کاری است. این رمان به قلم محمود حسینی‌زاد است، که آن را در سال ۱۳۸۵ نوشته بود. اما در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر داده شد. درست زمانی که محمدحسین مهدویان تصمیم به ساخت زخم کاری گرفت، در آذر و دی‌ماه ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد. فروش آن نیز ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف گردید.

فصل یک سریال زخم کاری چندی پیش در قسمت پانزدهم به پایان رسید. پس از تمامی حواشی، سانسورها و خرده‌گیری‌ها به پایان رسید. اما بازخورد خوبی که دریافت کرد، این سوال را به وجود آورد که فصل دوم سریال زخم کاری ساخته خواهد شد یا نه؟ در ادامه نوشتار فصل دوم سریال زخم کاری همراه ما باشید،‌ تا پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور 1402 منتشرخواهد شد.

روز پخش فصل 2 سریال زخم کاری : هر جمعه

 زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری

قسمت 15 زخم کاری قسمت آخر آن خواهد بود؟

زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری
زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری

این مجموعه با حضور جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری، و معرفی دو بازیگر جوان به نام مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی توانست داستان متفاوتی را با اقتباس از رمان بیست زخم کاری، اثر محمود حسینی زاد به تصویر بکشد.

سریال زخم کاری در قسمت پانزدهم به پایان رسید و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، احتمال ساخت فصل دوم این مجموعه، یکی از موضوعات مورد بحث میان کاربران فضای مجازی شد.

سریال زخم کاری فصل دو خواهد داشت ؟

زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری
فصل دو زخم کاری کی پخش میشه ؟

پاسخ محمدحسین مهدویان، نویسنده و کارگردان سریال، به سوال آیا فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می شود ؟ در لایو اینستاگرامی خود، پیش از پخش آخرین قسمت سریال زخم کاری، درباره احتمال ساخت فصل دو سریال زخم کاری وجود دارد؟ اینگونه بود:

وقتی داشتیم داستان “زخم کاری” را طراحی و آماده می‌کردیم، به فصل دو فکر نکردیم. نمی‌توانم هم بگویم فصل دو ندارد. اما طراحی داستان برای یک فصل پانزده قسمتی بود. مگر اینکه ایده‌ای به ذهن‌مان برسد، یا به دلیل استقبالی که شد تصمیم بگیریم داستان را ادامه بدهیم. اما هنوز چنین تصمیمی برای ساخت فصل دوم نداریم.

زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری
داستان فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت

و پس از ادامه دادن لایو خود با سارا حاتمی و انجام گفت‌و‌گویی با وی، لایو خود را خاتمه داد. او با شوخی از کامنت کاربران استفاده کرد و گفت: “مگر اصلا شخصیتی در سریال زنده مانده است که فصل دوم را بسازیم؟ فعلا ایده‌ای ندارم، ولی اگر امکانش باشد فصل دوم را می‌سازیم.”

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

داستان فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت : میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…اما این تمام حقیقت نیست!

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

عوامل سریال زخم کاری

زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری
زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری
  • ژانر: اجتماعی، خانوادگی
  • نویسنده: محمدحسین مهدویان
  • برگرفته از: بیست زخم کاری، اثر محمود حسینی‌زاد
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی
  • آهنگساز: حبیب خزایی‌فر
  • محصول: ایران
  • زبان اصلی: فارسی
  • شمار قسمت‌ها: فصل یک ۱۵ قسمت

زمان پخش فصل 2 سریال زخم کاری

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود و قرار است به زودی توسط این پلتفرم منتشر شود. قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور 1402 منتشرخواهد شد.

روز پخش فصل 2 سریال زخم کاری : هر جمعه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *