گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023 [+جزئیات]

در سال 2023 فیلم‌ها و انیمیشن‌های بسیار پرطرفداری به انتشار رسیدند و در ادامه گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023 مشاهده خواهیم کرد.

فروش فیلم در سال 2023 بحث بسیار گسترده‌ای دارد. فروش فیلم های هالیوودی با موانع بسیار زیادی رو به رو هستند و در ادامه به بررسی باکس آفیس در سال 2023 می‌پردازیم.

گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023

فروش فیلم در سال 2023

گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023
گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023

گزارش ویژه «Across the Movie-Verse» از Variety Intelligence Platform عمیقاً به وضعیت فعلی صنعت فیلم می پردازد تا نه تنها بفهمد که صفحه نقره ای تا چه حد از رکود سال های اخیر فاصله گرفته است، بلکه آینده چه خواهد بود، زیرا هر دو. فرصت های جدید و چالش های پیش بینی نشده فراوان دارند. همانطور که «آواتار: راه آب» و «تاپ گان: ماوریک» ثابت کردند، برخی از بلاک‌باسترهای هالیوود هنوز هم بسیار قدرتمند هستند.

اما «Across the Movie-Verse» از طریق داده‌ها و بینش‌های فراوان توضیح می‌دهد که حتی ژانر ابرقهرمانی قدرتمند ضد گلوله نیست و ژانرهای دیگر از ترسناک تا انیمیشن بازار متمایزی دارند که بر موفقیت آنها تأثیر می‌گذارد. بنابراین، هر بحثی درباره فیلم‌ها در قالب‌های یکپارچه، بیش از حد ساده انگارانه است. استودیوها و غرفه داران در حال حرکت در یک چشم انداز دشوار در ایالات متحده و خارج از کشور هستند، و این گزارش VIP+ اعداد مالی و باکس آفیس را بررسی می کند تا روندهای افزایش قیمت بلیط، کاهش ردپای نمایشی و رفتارهای جمعیتی را آشکار کند.

بررسی باکس آفیس در سال 2023

گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023
گزارشی از فروش صنعت فیلم در سال 2023

همچنین به پیچیدگی‌های توزیع فیلم، از تغییر استراتژی‌های پنجره در گیشه گرفته تا رشد باورنکردنی حالت‌های انتشار دیجیتال، از جمله SVOD، سرگرمی‌های خانگی و VOD، پی خواهید برد. در این نگاه به یک تجارت سینمایی که با طیف وسیعی از نیروهای بیرونی و داخلی که چشم‌انداز آن را تغییر می‌دهند، می‌توان چیزهای زیادی بیان کرد. «Across the Movie-Verse» درست با شروع فصل مهم تابستان برای خوانندگان می‌آید، اما سندی است که به متخصصان صنعت این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های خود را برای مدت طولانی در آینده ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *