شباهت بازگشت بیست ساله Equalizer 3 با Man On Fire 2 به گفته کارگردان

آنتوان فوکوا، کارگردان The Equalizer 3 به تازگی درباره ارتباط Equalizer 3 با Man On Fire 2 صحبت‌هایی داشته که بسیار جنجالی شده‌اند.

آنتوان فوکوا، کارگردان The Equalizer 3 توضیح می دهد که چگونه اتحاد 20 ساله این سه دنباله بین دو ستاره اساساً دنباله مردی در آتش است. کارگردان The Equalizer 3 Antoine Fuqua توضیح می‌دهد که چگونه Man on Fire 2 اساسا اتحاد مجدد این فیلم بین دو ستاره است.

ارتباط Equalizer 3 با Man On Fire 2

سومین و آخرین قسمت از سه گانه The Equalizer با اکران در سینماها در تاریخ 1 سپتامبر، شاهد بازگشت دنزل واشنگتن در نقش رابرت مک کال هوشیار برای بازی در این فیلم است.

مافیای سیسیلی بازیگران Equalizer 3 همچنین شامل داکوتا فانینگ است که قبلاً در فیلم تونی اسکات، مردی در آتش در سال 2004 در کنار واشنگتن بازی کرده بود.

ارتباط Equalizer 3 با Man On Fire 2
دیدار مجدد 20 ساله فیلم بین واشنگتن و فانینگ

بازگشت بعد از 20 ساله Equalizer 3

ارتباط Equalizer 3 با Man On Fire 2
بازگشت بعد از 20 ساله Equalizer 3

در یک مصاحبه جدید با ComicBook.com قبل از تاریخ اکران The Equalizer 3، فوکوا توضیح داد که چگونه دیدار مجدد 20 ساله فیلم بین واشنگتن و فانینگ اساساً Man on Fire 2 است. اگرچه آن‌ها هرگز در صحنه فیلمبرداری به صراحت در مورد آن صحبت نکردند. فیلم را به‌عنوان دنباله‌ای معنوی برای Man on Fire می‌داند. آنچه فوکوا گفت را در زیر بخوانید:

ما هرگز در مورد آن به طور جمعی صحبت نکردیم، اما من به این موضوع فکر کرده‌ام. می‌دانید وقتی داکوتا گفت که علاقه‌مند است، فکر کردم، ” بله! این مرد در آتش است اما زمانش مربوط به سال‌ها بعد خواهد بود. و این کاری است که او انجام می‌دهد.” اما من هرگز این را به آنها نگفتم زیرا آن‌ها فقط در شخصیت‌های موجود در آن لحظات حضور دارند. ولی وقتی آن‌ها را سر صحنه می دیدم، فقط لبخند می‌زدم.

ارتباط بازگشت 20 ساله Equalizer 3 با Man On Fire 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارتباط Equalizer 3 با Man On Fire 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *