اولین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land به انتشار رسید !

اولین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land با بازی مس میکلسن به تازگی در شبکات اجتماعی و فضای مجازی به انتشار رسیده است.

مس میکلسن در اولین تریلر فیلم سرزمین موعود یک حماسه تاریخی را رهبری می‌کند. زمانی که هانیبال لکتر در تریلر فیلم The Promised Land نقش مردی را بازی می‌کند که باید به دستور یک پادشاه مستعمره‌ای بسازد.

اولین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land

تریلر و پوستر بین المللی سرزمین موعود، درام حماسی تاریخی جدید با بازی مدس میکلسن منتشر شد. به قول TrustNordisk، این فیلم «داستانی گیرا در مورد تسخیر هیت، داستان مردی مغرور و سازش ناپذیر و زنی است که متحد او در مبارزه با شر، مرگ و هلاکت می‌شود».

این فیلم بر اساس کتاب پرفروش دانمارکی 2020 Kaptajnen og Ann Barbara یا کاپیتان و آن باربارا برای انگلیسی زبانان در میان ما است.

اولین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land
اولین تریلر فیلم The Promised Land

نخستین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Promised Land را ببینید:

برای هرکسی که Kaptajnen og Ann Barbara را نخوانده باشد، سرزمین موعود (یا حرامزاده به زبان دانمارکی) داستان واقعی لودویگ کالن، ناخدای فقیری را روایت می‌کند که به دستور پادشاهش، کاری را آغاز می‌کند که غیر ممکن به نظر می‌رسد.

کالن مجبور است یک مستعمره در منطقه‌ای از گرمای بایر دانمارک بسازد. از تریلر می‌بینید که کالن با مشکلاتی مانند مشکلات زیادی از سوی افراد اطرافش، زمین‌ها، یک زمین‌دار بی‌رحم و سختی‌های دیگر برخورد می‌کند. صاحب زمین هر کاری می‌کند تا کالن را از خود دور کند و در عین حال انتقامی بی‌رحمانه بگیرد.

The Promised Land را نیکولای آرسل (A Royal Affair) کارگردانی کرد که در کنار نویسنده و کارگردان دانمارکی آندرس توماس جنسن (Riders of Justice) فیلمنامه را نیز نوشت. آرسل و جنسن پیش از این در اقتباس بزرگ از فیلم برج تاریک اثر استیون کینگ با بازی ادریس البا و متیو مک‌کانهی با هم کار کرده‌اند.

اولین تریلر فیلم سرزمین موعود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر فیلم دانمارکی The Promised Land چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *