ساخت فیلم جدید جیمز باند در هاله‌ای از ابهام

طبق صحبت های اخیر باربارا بروکلی تهیه کننده سری فیلم های جیمز باند، طرفداران باید برای ساخت فیلم جدید جیمز باند کمی صبر کنند.

باربارا بروکلی، تهیه‌کننده فیلم‌های جیمز باند، در گفت‌وگو با وبسایت Deadline اعلام کرده است که طرفداران باید حداقل دو سال صبر کنند تا بازگشت شخصیت 007 به پرده‌های سینما را ببینند. این اظهارات نشان می‌دهد که فیلم بعدی از مجموعه جیمز باند به تأخیر افتاده است و احتمالاً در طی دو سال آینده اکران خواهد شد. این فیلم که با بازی دنیل کریگ در نقش جیمز باند ساخته شده، برای او آخرین فیلم در نقش این مامور کارکشته بود و پس از ایفای نقش در پنج فیلم از این سری، به پایان می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم جدید جیمز باند

باربارا بروکلی، تهیه‌کننده سری فیلم‌های جیمز باند، در مصاحبه با The Guardian اعلام کرد که تهیه‌کنندگان اجرایی هنوز برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم بعدی جیمز باند را آغاز نکرده‌اند. او بیان کرده که شخصیت بعدی جیمز باند باید تغییراتی را که در جهان رخ می‌دهد، منعکس کند و به عنوان یک بازسازی شخصیت باشد. دنیل کریگ حدود ۲۰ سال در نقش جیمز باند حضور داشته و حالا برای ساخت شخصیت جدید نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و طولانی‌مدت است. به همین دلیل، طرفداران باید زمان نسبتاً طولانی منتظر قسمت بعدی این فرانچایز محبوب باشند.

او توضیح داد:

«به نظر می‌رسد این فیلم‌ها در واقع نمایانگر زمانی هستند که ما در آن زندگی می‌کنیم و یک مسیر بسیار طولانی برای بازسازی شخصیت جیمز باند در قسمت بعدی وجود دارد. اما هنوز حتی برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌ایم.»

همچنین در ادامه گفت:

«من به زمان فیلم “GoldenEye” برمی‌گردم، زمانی که همه اعتقاد داشتند که جنگ سرد به پایان رسیده و باند مرده است و دیگر نیازی به او نیست. اما اکنون متوجه می‌شویم که این نظریه کاملاً اشتباه بود.»

ساخت فیلم جدید جیمز باند
ساخت فیلم جدید جیمز باند

فرانچایز باند در سال ۲۰۲۱ به آمازون به عنوان بخشی از کاتالوگ MGM فروخته شد، اما بروکلی، مدیر اجرایی MGM، تاکید کرد که فعالیت‌های مربوط به این فرانچایز در آینده همچنان در سینماها ادامه خواهند داشت. او اظهار داشت: «ما فیلم‌های باند را برای صفحه بزرگ سینما ساخته‌ایم و همه چیز درباره فیلم‌های باند برای تماشاگران در سراسر جهان است، بنابراین ما تمایلی به پخش آن در تلویزیون نداشتیم.»

اما آمازون در ماه آینده قرار است یک نمایش بر اساس مضمون باند با عنوان “007: Road to a Million” را در پلتفرم استریم خود پخش کند. این نمایش شامل ۹ جفت شرکت‌کننده است که در مکان‌هایی الهام‌گرفته از فیلم‌های باند، چالش‌های فیزیکی و روانی را تحمل کرده و برای بدست آوردن جایزه ۱ میلیون پوندی رقابت می‌کنند. در این نمایش، آهنگ مشهور باند و تصاویری شناخته شده نمایش داده می‌شوند. بروکلی این نمایش را “یک کار سرگرم‌کننده برای شرایط کنونی” توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت فیلم جدید جیمز باند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *