کانیه وست در خاورمیانه شهر خود را می‌سازد

گفته می‌شود که کانیه وست ، همسر سابق «کیم کارداشیان»، در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک شهر بزرگتر از پاریس در منطقه خاورمیانه است.

این خواننده رپ و مدل، برای آینده جدید خود در این منطقه برنامه‌هایی دارد و در حال حاضر در حال کار بر روی شهری بزرگ‌تر از پاریس در خاورمیانه است تا در ایجاد یک دنیای جدید و طراحی یک شهر بزرگ شرکت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کانیه وست در خاورمیانه شهری بزرگ‌تر از پاریس می‌سازد

او پس از جدایی کوتاه از همسرش به نام «بیانکا»، به فعالیت‌های خود ادامه داده و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کرده که درباره نقدهایش به فرهنگ و سیاست آمریکا است. «کانیه وست» در محل اقامت خود در عربستان به کار خود در حوزه موسیقی ادامه می‌دهد و آلبوم جدیدش را به زودی منتشر می‌کند.

کانیه وست

او درگذشته علاقه زیادی به معماری داشت و یک برج ویژه را در ایالت وایومینگ خریداری و ساخته بود، اما مقامات محلی این ساختمان را تخریب کردند. در حال حاضر، شهرهایی با طراحی‌های خیره‌کننده مانند نئوم در عربستان با ارزشی بیش از 500 میلیارد دلار و شهر مصدر در ابوظبی در حال ساخت است و «وست» نیز شهری که طراحی آن را در دست دارد را به عنوان یکی از پروژه‌های دلخواه و متفاوت، با طرحی جذاب و باشکوه که باید منتظر دیدن آن باشیم، خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پروژه بزرگ کانیه وست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *