ایزا گونزالس به فیلم جدید گای ریچی پیوست

در اخبار جدید درباره سینما و تلویزیون، اعلام شد که دو بازیگر جدید به Fountain of Youth، فیلم جدید گای ریچی پیوستند که یکی از آن‌ها «ایزا گونزالس» است.

این فیلم، توسط شرکت اپل تولید می‌شود و «جان کرازینسکی» و «ناتالی پورتمن» نقش‌های اصلی را در آن ایفا خواهند کرد. «ایزا گونزالس»، بازیگری که در فیلم‌های Baby Driver و Ambulance حضور داشته و «دامنل گلیسون»، بازیگری که در سه‌گانه جنگ ستارگان، Ex Machina و The Revenant نقش داشته، به این فیلم اضافه شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایزا گونزالس به فیلم جدید گای ریچی پیوست

اطلاعات دقیق درباره نقش این دو بازیگر در فیلم Fountain of Youth در دسترس نیست؛ اما می‌تواند سومین همکاری «گای ریچی» با «ایزا گونزالس» باشد. «گای ریچی» کارگردانی فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، Snatch، Revolver، دو قسمت از فیلم‌های شرلوک هولمز، The Gentlemen و Wrath of Man را بر عهده دارد و اکنون مسئول کارگردانی فیلم Fountain of Youth است.

«گای ریچی» اخیراً فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را کارگردانی کرده که در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403) اکران خواهد شد. همچنین، او یک فیلم اکشن بدون نام دیگر را با بازیگری «هنری کویل»، «جیک جیلنهال» و «ایزا گونزالس» کارگردانی کرده که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست.

فیلم جدید گای ریچی

«جیمز وندربیلت»، نویسنده فیلم‌های Scream، Scream 6 و دو قسمت از فیلم Murder Mystery، فیلمنامه فیلم گای ریچی را نوشته است. داستان این اثر، داستان دو خواهر و برادر را روایت می‌کند که در یک سرقت یافت می‌شوند تا چشمه جوانی را که یک افسانه است، پیدا کنند. آن‌ها با استفاده از دانشی که از تاریخ دارند، باید سرنخ‌هایی را که امکان دارد به یک ماجراجویی حماسی منجر شود، پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «گای ریچی» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *