سریال ویچر با فصل پنجم به پایان می‌رسد

شبکه Netflix اعلام کرد که در حال تولید فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) است و همچنین گفت این سریال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.

صبح امروز شبکه Netflix اعلام کرد که تولید فصل چهارم سریال The Witcher به طور رسمی آغاز شده است. این شبکه همچنین گفته که The Witcher برای فصل پنجم تمدید شده که به‌عنوان فصل پایانی این سریال خواهد بود. این دو فصل، یعنی فصل چهارم و پنجم، به صورت پشت سر هم تولید می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال ویچر با فصل پنجم به پایان می‌رسد

در فصل چهارم The Witcher ، تغییرات بزرگی اتفاق خواهد افتاد. «لیام همسورث» قرار است نقش «گرالت» را بازی کند و جایگزین «هنری کویل»، بازیگری که در سه فصل اول این سریال نقش «گرالت» را ایفا می‌کرد، خواهد شد.

«لورن اشمیت هیسریش»، سازنده سریال جذاب The Witcher، در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

ما هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم داستان‌های «آندری ساپکوفسکی» را با یک پایان حماسی و رضایت‌بخش به پایان برسانیم. منتظر باشید و ببینید که داستان سریال چگونه به پایان می‌رسد.

سریال ویچر

علاوه بر «لیام همسورث» که نقش «گرالت» را ایفا می‌کند، بازگشت «فریا آلن» به نقش «سیری»، «آنیا چالوترا» به نقش «ینیفر» و «جوئی بیتی» به نقش «یسکیر» نیز تأیید شده است. همچنین، بازیگرانی مانند «لارنس فیشبرن»، «دنی وودبرن»، «شارلتو کوپلی» و «جیمز پیورفوی» نیز در فصل چهارم سریال The Witcher حضور خواهند داشت.

فصل چهارم و پنجم The Witcher بر اساس سه رمان «Baptism of Fire»، «The Tower of the Swallow» و «Lady of the Lake» که سه رمان پایانی «آندری ساپکوفسکی» هستند، ساخته خواهند شد. هنوز تاریخ دقیق پخش فصل چهارم The Witcher اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل پایانی سریال ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *