خالق سریال Sherlock می‌خواهد یک فیلم جدید با بازیگران اصلی بسازد

اخیرا، خبری منتشر شده که یکی از خالقان سریال Sherlock به نام «مارک گیتیس»، علاقه‌اش را به ساخت فیلمی با حضور بازیگران اصلی این سریال اعلام کرده است.

این اعلامیه نشان می‌دهد که فرنچایز Sherlock هنوز به پایان نرسیده و قرار است در قالبی دیگر ادامه پیدا کند. این سریال که بر اساس داستان‌های «سر آرتور کونان دویل» ساخته شده، یک نسخه مدرن و جذاب از این داستان‌های کلاسیک ادبی محسوب می‌شود. داستان‌های این سریال در لندن مدرن روایت شده و با بازی هوشمندانه و برجسته «بندیکت کامبربچ» در نقش اصلی، مخاطبان را به خود جذب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید سریال Sherlock

اعلامیه اخیر «مارک گیتیس» نشان می‌دهد که او قصد دارد این مجموعه را در قالب یک فیلم سینمایی ادامه دهد. این ایده مدت‌هاست مورد بحث بوده و پس از پایان سریال Sherlock در سال 2017، همیشه این موضوع مطرح بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که مشکلاتی مانند هماهنگی برنامه‌های کاری بازیگران اصلی این سریال مانند «بندیکت کامبربچ» و «مارتین فریمن»، همچنین پیدا کردن یک داستان مناسب، این اقدام را به تعویق انداخته است.

سریال Sherlock

در مصاحبه‌ اخیر، «مارک گیتیس» اعلام کرد که با کنار هم جمع کردن همه بازیگران اصلی برای ساخت یک فیلم سینمایی، با چالش‌های زیادی مواجه است. او به مشکلاتی مانند تنظیم برنامه‌های کاری بازیگران و پیدا کردن یک داستان جذاب اشاره کرد.

به هر حال، طرفداران سریال Sherlock همچنان منتظر این اقدام هستند و امیدوارند که در آینده نزدیک، این ایده به واقعیت پیوسته و بازیگران اصلی سریال را در یک فیلم سینمایی مجددا ببینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید سریال Sherlock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *