بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey مشخص شدند

اخیرا دیگر بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey مشخص شده‌اند و قرار است در کنار «مارگو رابی» و «کالین فارل» به نقش آفرینی بپردازند.

«لیلی راب»، «جودی ترنر اسمیت»، «فیبی والر بریج» و «لوسی توماس» به بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey پیوستند که «مارگو رابی» و «کالین فارل» نیز در آن نقش آفرینی می‌کنند و «کوگونادا» کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلمنامه این اثر توسط «ست ریس» نوشته شده است. «دن فریدکین»، «بردلی توماس» و «رایان فریدکین» به همراه «ریس» و «یوری هنلی» این فیلم را تولید خواهند کرد. تهیه کنندگان اجرایی آن نیز شامل «کوگونادا»، «ایلین فلدمن» و «اوری آیزن» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey

جزئیات داستان در دسترس نیست، اما A Big Bold Beautiful Journey به عنوان یک ماجرای تخیلی از دو غریبه و سفر احساسی خارق العاده‌ای که آن‌ها را به هم متصل می‌کند، آغاز می‌شود.

«لیلی راب» اخیرا در فیلم Love and Death اثر «دیوید ای. کلی» در کنار «الیزابت اولسن»، «جسی پلمونز» و «پاتریک فوجیت» دیده شد و همچنین در فیلم Bill Lawrence برای «Apple TV+» نیز در کنار «جیسون سیگل» و «هریسون فورد» به ایفای نقش پرداخت.

فیلم A Big Bold Beautiful Journey

همچنین، «مارگو رابی» اولین کارگردانی خود را با Downtown Owl با همکاری «همیش لینکلیتر» انجام داد. این فیلم سال گذشته در «ترایبکا» به نمایش درآمد و در 23 آوریل مصادف با 4 اردیبهشت اکران خواهد شد. او در Kelley’s Presumed Innocent برای «Apple TV+» کنار «جیک جیلنهال» و «روث نگا» نیز دیده شده است.

A Big Bold Beautiful Journey نشان دهنده همکاری مجدد «ترنر اسمیت»، «کوگونادا» و «فارل» است که در A24 After Yang با یکدیگر کار کردند. اخیرا، «ترنر اسمیت» در سریال White Noise اثر «نوآ بامباخ» و فصل آخر sex education از «نتفلیکس» بازی کرد. پروژه‌های آتی او شامل نقش اصلی در مجموعه Disney+» Star Wars The Acolyte» و Bad Monkey از «Apple TV+» است. «ترنر اسمیت» در حال تولید فیلم Tron: Ares بوده که قرار است در سال 2025 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *