مراحل تولید فصل پنجم سریال You آغاز شد

در ماه مارس سال گذشته، نتفلیکس اعلام کرد که فصل پنجم سریال You آخرین ماجراجویی «پن بادگلی» در قامت «جو گلدبرگ» افسانه‌ای خواهد بود.

چندی پیش، نتفلیکس تصویری از شخصیت قاتل سریالی محبوبش را منتشر کرد و گفت که فیلمبرداری فصل 5 سریال You را آغاز شده است. در تصاویر به‌دست آمده توسط نشریه PEOPLE، این بازیگر 37 ساله سر صحنه فیلمبرداری و در کمد لباس در شهر نیویورک دیده شده و گویا در حال فیلمبرداری آخرین فصل این سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغار مراحل تولید فصل پنجم سریال You

«پن بادگلی» که در سریال You در نقش «جو گلدبرگ» بازی می‌کند. او در این عکس تازه منتشر شده، با اعتماد به نفس در خیابان قدم می‌زند و یک پالتوی سیاه، یک پیراهن قهوه‌ای مایل به قرمز و شلوار سرمه‌ای بر تن دارد. او ظاهر خود را با کفش‌های همسان و یک نوار طلایی روی انگشتش تزئین کرده است.

نتفلیکس، در یک بیانیه مطبوعاتی در روز دوشنبه تایید کرد که تولید فصل پنجم این سریال آغاز شده است که نوید پیچ و خم‌های هیجان انگیزتری را به مخاطبان سریال می‌دهد.

فصل پنجم سریال You

در فصل پنجم، شخصیت‌های جدیدی از جمله یک همکار زن با بازی «مدلین بروور» یک زوج جدید برای «جو» با بازی «آنا کمپ»، حضور خواهند داشت. در فصل چهارم، «جو» به لندن بازگشت و با جعل مرگ خود، به عنوان یک استاد دانشگاه به نام «جاناتان مور» زندگی می‌کرد؛ اما ترک عادت برای او سخت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال You چیست؟ آیا فصل‌های گذشته این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: People


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *