8 چالش بزرگ که فصل 4 سریال ویچر با آن مواجه خواهد شد

علاوه بر معرفی «لیام همسورث» به عنوان «گرالت»، به 8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر را که با چالش‌های دیگری در رابطه با داستان‌ها و شخصیت‌ها مواجه است را مرور خواهیم کرد.

فصل چهارم سریال The Witcher محصول شبکه نتفلیکس در حال آماده شدن است که در حال حاضر با یک چالش بزرگ با بازسازی شخصیت «گرالت» مواجه خواهد بود؛ اما این تنها چالشی نیست که با آن روبرو خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی ویچر، یکی از محبوب‌ترین آثار نتفلیکس در سال‌های اخیر است که اگرچه شروع قدرتمندی داشت و به سرعت طرفداران زیادی ایجاد کرد؛ اما ثبات کیفیتی خود را نداشت و حالا باید با چالش های بزرگ فصل چهار سریال ویچر همراه باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال ویحر آزادی‌های خلاقانه زیادی داشته و تغییراتی در شخصیت‌ها و داستان‌ها ایجاد کرده که همیشه مفید نبودند. در حالی که اکثر اشتباهات انجام شده در فصل 2 سریال The Witcher در فصل 3 برطرف شدند؛ اما این اثر اکنون با بزرگ‌ترین چالش خود پس از خروج «هنری کویل» روبرو است.

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

در ادامه لیست 8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر
8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

«لیام همسورث»، نقش «گرالت» از ریویا را در فصل چهارم The Witcher بر عهده می‌گیرد؛ اما معرفی او با این جهان و توضیح بازگرداندن آن در سریال، تنها چالش بزرگ فصل 4 The Witcher نخواهد بود. اشتباهاتی که در فصل‌های قبل انجام شد، در کنار خط داستانی که سریال برای فصل 4 و بعد از آن تنظیم کرده است نیز موانعی هستند که این فصل جدید باید بر آن‌ها غلبه کند.

پیوند دوباره گرالت، سیری و ینیفر

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

اگرچه «گرالت»، جادوگر اصلی این عنوان است؛ اما او در کانون توجه «ینفر» شاهزاده سینترا، «سیری» قرار دارد. فصل اول سریال ویچر، این سه شخصیت را در مکان‌ها و زمان‌های مختلف دنبال می‌کرد و «گرالت» و «سیری» در پایان فصل، یکدیگر را پیدا کردند.

انتظار می‌رفت که فصل دوم، «سیری»، «گرالت» و «ینیفر» را که در کتاب‌های ویچر، تبدیل به یک خانواده قوی می‌شوند را دور هم جمع کند؛ اما این اثر، آن‌ها را در مسیری متفاوت قرار داد و نگذاشت که تا پایان فصل با هم باشند. فصل 3 این مشکل را با در کنار هم قرار دادن ویچر و شاهزاده خانم «سیری» برطرف کرد.

فصل 3 سرانجام «گرالت»، «ینفیر و «سیری» را به یک خانواده تبدیل کرد؛ اما متأسفانه مدت زیادی دوام نیاورد. در حالی که نیمی از قاره می‌خواستند «سیری» را بگیرند و کودتای تاند را رقم بزنند، این سه نفر مجبور شدند راه خود را از هم جدا کنند. هیچکدام از آن‌ها در حال حاضر در امان نیستند و در فصل 4 باید به ماجراجویی‌های مختلفی می‌پردازند که یکی از چالش های فصل 4 ویچر است.

بیشتر بخوانید: زمان پخش فصل چهارم سریال ویچر The Witcher

معرفی شخصیت‌های جدید

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر
8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

دنیای ویچر «آندره ساپوفسکی»، بسیار غنی است و سریال نتفلیکس قبلاً شخصیت‌های زیادی معرفی کرد. مشکل اصلی آنجاست که هر کدام از آن‌ها به زمان احتیاج دارند. سریال در حال حاضر مملو از شخصیت‌هایی است که برخی از آن‌ها در داستان‌های «سیری»، «گرالت» و «ینیفر» مهم شده‌اند.

سریال در حال حاضر نمی‌تواند شخصیت‌های بیشتری را عرضه کند و در حال حاضر، شلوغی زیادی دارد که گیج‌کننده هستند و همین یکی از 8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر محسوب می‌شود.فصل 4 ویچر باید شخصیت‌های بیشتری را معرفی کند که در سفرهای فردی هر کدام از کارکترهای اصلی، نقش کلیدی ایفا کنند.

فصل چهار باید بیشتر به کتاب‌ها وفادار باشد

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

بزرگ‌ترین مشکل سریال The Witcher نتفلیکس، تغییرات زیادی محسوب می‌شود که سریال از منبع اصلی ایجاد کرده است. در حالی که شاید قابل درک باشد که برای جان بخشیدن به رمان‌های «آندری ساپکوفسکی» باید تغییراتی ایجاد می‌شد، اما مجموعه نتفلیکس با ایجاد تغییرات غیرضروری و مضر در شخصیت‌ها و داستان‌های آن‌ها، این آزادی خلاقانه را بیش از حد انجام داد و به این مجموعه آسیب وارد کرد.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات نتفلیکس، خط داستانی «ینیفر» در فصل 2، جایی که او با برتری دادن منافع خود بر هر چیزی و هر کس دیگری در مسیری شرورانه قرار گرفت، بود. فصل 3 بسیار بیشتر به منابع منبع وفادار بود و فصل 4 باید از این مثال پیروی کند و همچنان به اصلاح اشتباهات ناشی از تغییرات در فصل‌های قبلی ادامه دهد.

استفاده از مضامین موجود در کتاب

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر
8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

رویدادهای فصل 3 ویچر، برخی از بحث برانگیزترین خط داستانی این کتاب‌ها را ایجاد کرده است. در پایان فصل 3، «سیری» توسط موش‌ها نجات یافت در حالی که در «نیلفگارد»، یک «سیری» جعلی به «وایت فلیم» (White Flame) آورده و به عنوان «سیری» واقعی معرفی شد. در کتاب‌ها، دوران «سیری» با موش‌ها، یکی از تاریک‌ترین و بحث‌برانگیزترین داستان‌ها است. بزرگ‌ترین چالشی که سریال با آن روبرو خواهد شد، چگونگی استفاده درست ار عناصر مهم کتاب محسوب می‌شود که تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد.

حضور شرورهای بزرگ

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

در سه فصل پخش شده از ویچر، این اثر نتوانسته یک شخصیت شرور واقعاً بزرگ را ایجاد کند. فصل 1 از «کاهیر» (Cahir) به عنوان یک شرور استفاده کرد. فصل 2 نیز شخصیت «وولث مایر» (Voleth Meir) را به عنوان تهدید اصلی داشت و «راینس» (Rience) نیز به عنوان یک شرور در فصل 3 ظاهر شد.

«کاهیر»، در فصل ابتدایی یک لحظه رستگاری داشت. «وولث مایر» در پایان فصل 2 شکست خورد و «راینس» نیز توسط «گرالت»، به راحتی کشته شد. شخصیتی که حالا باید شرور اصلی سریال باشد، «شعله سفید» The White Flame است که تا آخرین صحنه فصل 2 به درستی معرفی نشد؛ اما حالا که «سیری» جعلی با اوست، بالاخره می‌‎تواند به عنوان شخصیت شرور بزرگ در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: بهترین شرور زن تاریخ سینما

مراقبت از شلختگی‌های داستان‌های فرعی

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر
8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

طبیعی است که با تعداد کاراکترهای بالا، داستان‌های فرعی زیادی نیز در سریال به وجود بیاید. سریال اکنون نه تنها داستان‌های «گرالت»، «سیری» و «ینیفر» را پوشش می‌دهد، بلکه حضور شخصیت‌هایی مانند «کاهیر»، «یاسکر»، «شعله سفید»، «فرانسسکا فیندابیر» و «فرینگیلا»، به شلوغی سریال دامن می‌زند و باعث می‌شود که این اثر شلخته شود.

تعداد بالای داستان فرعی و زمان کم برای پوشش دادن همه چیز منجر به اسرار و حفره‌های داستانی می‌شود که می‌تواند به طور بالقوه بر خط داستانی اصلی تأثیر بگذارد. برای فصل چهارم The Witcher، خیلی دیر است که داستان‌های فرعی غیرضروری کنار گذاشته شود؛ زیرا نمی‌توان آن‌ها را بدون نتیجه رها کرد، اما باید از ایجاد موارد بیشتری که در نهایت واقعاً به این سریال کمک نمی‌کنند، جلوگیری کرد تا سرنوشت بازی تاج و تخت برای آن‌ها تکرار نشود.

پاسخگویی به سوالات متعدد

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

The Witcher در طول سه فصل در حال جمع‌آوری اسرار و سوالات بود که فصل 4 را به چالش بزرگی تبدیل کرده است. با توجه به اینکه این سریال فقط تا 4 فصل تمدید شده، امکان دارد که سریال پس از آن ادامه پیدا نکند و لیست طولانی از سوالات بی پاسخ باقی بمانند. فصل 4 ویچر باید تمام تلاش خود را بکند تا به بسیاری از سوالات فصل‌های پیش خودش پاسخ دهد و از باقی ماندن اسرارهایی که ممکن است در صورت تمدید نشدن سریال هرگز حل نشوند، خودداری کند.

تغییر بازیگر گرالت باید توضیح داده شود

8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر
8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر

فصل 4 با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود؛ اما اتفاقاتی که مخاطبان مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند چگونه به آن پرداخته می‌شود، بازسازی بازیگر «گرالت» است. پس از ایفای نقش «گرالت» توسط «هنری کویل»، او از این سریال اخراج شد و آن را ترک کرد و «لیام همسورث» به جای او انتخاب شد.

خبر تعویض بازیگر جدید شخصیت «گرالت»، با واکنش شدید طرفداران در رسانه‌های اجتماعی همراه بود؛ اما پس از اینکه فصل 3 هیچ کاری برای تنظیم مجدد انجام نداد، سوالات در مورد چگونگی توضیح فصل 4 در چهره متفاوت «گرالت» قوت بیشتری پیدا کرد. چند راه وجود دارد که فصل 4 The Witcher می‌تواند بازسازی «گرالت» را توضیح دهد؛ اما باید با این جهان و داستان کنونی او سازگار باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی 2024

سوالات متداول

فصل چهارم سریال ویچر در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

طبق اعلام رسانه‌های مختلف، فصل چهارم The Witcher قرار است در مارس 2024 شروع به فیلمبرداری کند و تا اکتبر 2024 ادامه داشته باشد؛ بنابراین با در نظر گرفتن ویرایش‌های پس از تولید، انتظار می‌رود که فصل جدید سریال تا اوایل سال 2025 اکران شود.

چرا «هنری کویل» در فصل 4 ویچر حضور ندارد؟

این بازیگر، به دلیل بد رفتاری در این پروژه، از سریال اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب 8 چالش بزرگ فصل 4 سریال ویچر چه بود؟ به نظر شما، این سریال چه چالش‌های دیگری را باید برطرف کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *