فیلم ایرانی گیج گاه به جشنواره جئون جو در کره جنوبی راه یافت

فیلم ایرانی گیج گاه به کارگردانی «عادل تبریزی» که توسط «حنیف سروری» و «میرواله مدنی» تهیه شده است، در جشنواره «جئون جو» در کره جنوبی اکران شد.

بیست و پنجمین جشنواره «جئون جو» کره جنوبی که از 1 تا 10 مه که مصادف است با 12 تا 24 اردیبهشت در شهر «جئون جو» برگزار می‌شود. این جشنواره هر ساله فیلم‌های برجسته‌ای را به نمایش می‌گذارد و چهره‌های معروف سینمایی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم ایرانی گیج گاه

فیلم گیج گاه در جشنواره «جئون جو» کره جنوبی در سه بخش مختلف برای تماشاگران اکران شد. توزیع بین‌المللی این اثر توسط شرکت «ماداکتو پیکچرز» صورت گرفته است. این فیلم توانسته به عنوان یکی از فیلم‌های برتر جهانی در چندین جشنواره بین‌المللی به شهرت دست یابد.

فیلم ایرانی گیج گاه

از جمله دستاوردهای این اثر، می‌توان به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره «چبوکساری» روسیه، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و همچنین بهترین تدوین از پنجمین جشنواره «اسکیپتاون» در لس‌ آنجلس آمریکا اشاره کرد. همچنین، این فیلم در بیش از ده جشنواره بین‌المللی حضور داشته که با بازخوردهای مثبت مخاطبان و منتقدان روبرو شده و توانسته است طرفداران زیادی را جذب خود کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم گیج گاه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *