مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد روز چهارشنبه برگزار خواهد کرد

به مناسبت سالروز درگذشت کارگردان برجسته و معروف سینما و تلویزیون ایران « کیومرث پوراحمد »، قرار است مراسمی برای بزرگداشت وی برگذار شود.

قرار است که در روز چهارشنبه، 29 فروردین‌ ماه سال 1403، برگزاری مراسم بزرگداشت و یاد بود زنده‌ یاد «کیومرث پوراحمد»، کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ایران برگذار شود و مراسم به مناسبت سالروز درگذشت وی در سالن سیف‌ الله داد خانه سینما برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد

در این مراسم، «عباس یاری»، «ابوالحسن داوودی»، «محسن امیریوسفی» و «مازیار فکری ارشاد» به بررسی زندگی و آثار «کیومرث پوراحمد» و میراث ارزشمند وی برای صنعت سینمای ایران خواهند پرداخت. برنامه‌ای که به همت کمیته فرهنگی انجمن نویسندگان و منتقدان سینمای ایران و همکاری انجمن کارگردانان سینمای ایران برگزار می‌شود، برای عموم آزاد و رایگان است.

کیومرث پوراحمد

با توجه به همزمانی سالروز درگذشت «پوراحمد» با ماه مبارک رمضان، تصمیم به تغییر زمان برگزاری مراسم گرفته شد تا همگان بتوانند در این مراسم شرکت کنند و به یاد این هنرمند بزرگ ایرانی باشند.

او با آثاری همچون سریال‌های قصه‌های مجید، سرنخ و فیلم‌هایی از جمله به‌ خاطر هانیه و اتوبوس شب، در زمینه سینمای ایران نام و نشانی دارد. او در سال گذشته درگذشت و این مراسم به مناسبت یادبود او برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *