استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی پیوست

در فصل دوم سریال ونزدی ، ما شاهد یک چهره جدید خواهیم بود. «ددلاین» تایید کرد که استیو بوشمی در نقشی نامشخص به بازیگران این سریال، پیوسته است.

اسپین‌آف مجموعه خانواده آدامز، یک سریال رازآلود و مخفیانه است که در آکادمی نورمور (Nevermore)، سال‌های دانشجویی «ونزدی آدامز» (جنا اورتگا) را به تصویر می‌کشد. در این سریال، او سعی دارد توانایی‌های روانی در حال ظهور خود را کنترل کرده و جلوی هیولایی را بگیرد و رازهای ماوراءالطبیعی مربوط به مشکلات والدینش در 25 سال پیش را حل کند. همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که «جنا اورتگا» درگیر روابط جدید و پیچیده‌ای در آکادمی نورمور است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی پیوست

بازیگران فصل 1 شامل «کاترین زتا جونز» در نقش «مورتیشیا آدامز» و «لوئیس گوزمان» در نقش «گومز آدامز» هستند. همچنین در این فصل، «ثورا برچ»، «ریکی لیندهوم»، «جیمی مک‌شین»، «هانتر دوهان»، «جورجی فارمر»، «موسا مصطفی»، «اما مایرز»، «ائومی جی اوگاوا»، «جوی» می‌شوند و «پرسی هاینز وایت» نیز نقش جذابی را ایفا خواهد کرد.

«استیو بوشمی» اخیراً در درام مستقلی به نام The Listen به کارگردانی «تسا تامپسون» بازی می‌کند. او همچنین به مدت چهار فصل در کنار «دنیل رادکلیف» در مجموعه کمدی گلچین TBS بازی کرده است.

فصل دوم سریال ونزدی

«بوشمی» همچنین در درام Boardwalk Empire شبکه HBO حضور داشته که به او جایزه «گلدن گلوب»، دو جایزه انجمن بازیگران نمایشگر و دو نامزدی «امی» داد. وی همچنین برای بازی در نقش «تونی بلوندتو» در فصل پنجم سریال سوپرانوها نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد «امی» شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور استیو بوشمی در فصل دوم سریال ونزدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *