ساعت پخش سریال ترکیه‎‌ای 50 متر مربع از شبکه تهران

بر اساس طرح جدیدی که در شبکه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران اجرا شده، قرار است سریال ترکیه ای 50 متر مربع برای بینندگان پخش شود.

با طرح جدیدی که در صفحات شبکه تلویزیونی تهران سیما اجرا شده، سریال ترکیه‌ای 50 متر مربع در ژانر اکشن، کمدی و درام به روی آنتن می‌رود. این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون «انگین اوزتورک»، «تولگا تکین» و «آیبوک پوسات» و توسط «نتفلیکس» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال ترکیه ای 50 متر مربع

خلاصه داستان این اثر تازه ساخت به این صورت است:

شخصیت اصلی که «گولگه» نام دارد، یک قاتل جوان است که درمورد گذشته و والدینش اطلاعات کمی دارد. او به واسطه مرد ثروتمندی به نام «سروت»، به دنیا پرماجرای جرم و جنایت وارد و درگیر فعالیت‌های غیرقانونی می‌شود. «گولگه» که هویت واقعی‌اش را نمی‌داند، به تلاش برای کشف حقایقی عجیب درباره خانواده‌اش و «سروت»، می‌پردازد.

سریال ترکیه ای 50 متر مربع

سریال ترکیه‎‌ای 50 متر مربع با تلفیق ژانرهای کمدی و اکشن، داستان جذاب و جالبی را به تماشاگران ارائه می‌دهد و با فیلمنامه‌ای پر از تعلیق و کشمکش، توانسته ذهن مخاطبان را به خود جلب کند. انتخاب این موضوع که داستان درمورد یک مرد جنایتکار است، پسری را دزدیده و او را به عنوان فرزند خویش بزرگ کرده، موضوع جذابی است که باعث می‌شود تا تماشاگران درگیر داستان شوند.

سریال 50 متر مربع هر شب ساعت 23 و روز بعد ساعت 11 و 19 بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ترکیه‎‌ای 50 متر مربع چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *