مارتین اسکورسیزی فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا را خواهد ساخت

گفته شده که مارتین اسکورسیزی قصد دارد تا فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا با نقش‌آفرینی «لئوناردو دیکاپریو» و «جنیفر لارنس» را کارگردانی کند.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Worldofreel»، «مارتین اسکورسیزی» 81 ساله، قصد دارد تا دو پروژه را پشت سر هم بسازد؛ اولی درباره عیسی و دومی زندگینامه «فرانک سیناترا». «لئوناردو دیکاپریو» نقش «سیناترا» و «جنیفر لارنس»، همسرش «آوا گاردنر» را بازی خواهند کرد. «سونی» در حال حاضر پیشتاز هدایت این پروژه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مارتین اسکورسیزی فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا را خواهد ساخت

در اوایل دهه 2000، «اسکورسیزی» تمایل خود را برای ساخت فیلم بیوگرافی «فرانک سیناترا» نشان داده بود. این فیلم قرار بود با نقش‌آفرینی «جان تراولتا» ساخته شود که متاسفانه در نهایت لغو شد. در سال 2017، «اسکورسیزی» با خروج از این پروژه اعلام کرد:

ما نمی‌توانیم انجامش دهیم. فکر می‌کنم که بالاخره این داستان به اتمام رسید؛ اما اگر دوباره بحثش باشد، من حاضرم که انجامش دهم.

در آن زمان «اسکورسیزی» گفت که فیلم «سیناترا» ترکیبی از فیلم‌های GoodFellas و The Aviator است. او امیدوار بود که بتواند پرتره‌ای از اوج و سقوط‌های خواننده بسازد. در آخر مشخص که مشکل به خانواده «سیناترا» مربوط می‌شود. «اسکورسیزی» گفت:

بعضی چیزها برای یک خانواده بسیار دشوار است و من کاملاً درک می‌کنم؛ اما اگر از من انتظار داشته باشند که این کار را انجام دهم، نمی‌توانند جلوی برخی چیزها را بگیرند. مشکل این است که آن مرد بسیار پیچیده بود. همه بسیار پیچیده هستند؛ به ویژه «سیناترا».

فرانک سیناترا

این فیلم امکان دارد که با مشکلات بسیاری مواجه شود. در حال حاضر دختر «سیناترا»، «تینا» دارایی پدرش را کنترل می‌کند و هنوز موافقت خود را برای ساخت این سینمایی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *