مارگارت کوالی از سریال آماندا ناکس کناره‌گیری کرد

مارگارت کوالی به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی کاری‌اش به وجود آمده بود، از بازی در نقش آماندا ناکس در سریال جدید «Hulu» انصراف داد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، پروژه «KJ Steinberg» و «20th Television» با همکاری «The Littlefield Company»، ماه گذشته با حضور «Qualley» به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی به طور رسمی آغاز شد. این نقش اکنون در حال بازسازی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مارگارت کوالی از سریال آماندا ناکس کناره‌گیری کرد

«مارگارت کوالی» که در سریالی از «Hulu» بازی می‌کرد، تصمیم به ترک نقشش گرفت. این بازیگر آمریکایی 29 ساله‌ به دلیل بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند Poor Things و Maid شهرت زیادی کسب کرده و جوایزی را نیز برده است. او انتخاب شده بود تا در سریالی که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، نقش زنی به نام «آماندا ناکس» را بازی کند.

مارگارت کوالی

طبق گزارش‌های اخیر «مارگارت کوالی» به دلیل فشارهای شغلی زیاد مضطرب شده و از سریال آماندا ناکس کناره‌گیری کرده است. این موضوع باعث شده که مسئولان «Hulu» برای یافتن یک بازیگر جایگزین برای این نقش، به دنبال گزینه‌های دیگری بگردند.

این سریال که در ماه اکتبر شروع به فیلم‌برداری خواهد کرد، برای پخش در 8 قسمت برنامه‌ریزی شده و داستان پیچیده و جنجالی ایالات متحده را در طول دو دهه اخیر به تصویر می‌کشد که مخاطبان علاقه‌مند ژانر جنایی را مشتاق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کناره‌گیری مارگارت کوالی از سریال آماندا ناکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *