تریلر سریال One Hundred Years Of Solitude به انتشار درآمد

«نتفلیکس» اخیراً از تریلر سریال One Hundred Years Of Solitude که بر اساس شاهکار رئالیستی جادویی «گابریل گارسیا مارکز» ساخته شده، رونمایی کرد.

به تازگی تریلر سریال اقتباسی از رمان صد سال تنهایی «گابریل گارسیا مارکز» توسط «نتفلیکس» منتشر شد. این سریال که در انتهای امسال به صورت استریمینگ در دسترس قرار می‌گیرد، یکی از شاهکارهای ادبی در دنیای سریال و سینما خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال One Hundred Years Of Solitude منتشر شد

سریال One Hundred Years Of Solitude داستان چند نسل خانواده بوئندیا را دنبال کرده و تأسیس شهر افسانه‌ای ماکوندو را روایت می‌کند. این سریال که به زبان اسپانیایی است و در کلمبیا تولید شده، با حمایت خانواده «گارسیا مارکز» و با فیلمبرداری در محل‌های واقعی، بر اساس رمان تحسین‌شده «گابریل گارسیا مارکز» ساخته خواهد شد. این رمان بیش از 50 میلیون نسخه فروخته و به 40 زبان ترجمه شده است.

«نتفلیکس» در سال 2022، همزمان با چهلمین سالگرد دریافت جایزه «نوبل ادبیات» توسط «گارسیا مارکز»، یک تریلر کوتاه منتشر کرد؛ اما تریلر جدید، جزئیات بیشتری از سریال را نمایش می‌دهد.

در ویدیوی جدید، «آئورلیانو بابلونیا» را می‌بینیم که در حال خواندن دفتر خاطرات اسطوره‌ای «ملکیادس» است و سپس به ماکوندو منتقل می‌شود تا شاهد ایستادن سرهنگ «اورلیانو بوئندیا» در برابر جوخه‌ای از تیراندازان باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال One Hundred Years Of Solitude چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *