بسکتبال انتخابی جام جهانی 2023 ؛ حدادی موثرترین بازیکن در بازی با قزاقستان بود

بسکتبال انتخابی جام جهانی 2023. کاپیتان تیم ملی موثرترین بازیکن در بازی با قزاقستان بود. در ادامه مطلب جام جهانی 2023 انتخابی بسکتبال همراه فیگار باشید.

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی از پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2023، دیروز جمعه به مصاف قزاقستان رفت و با نتیجه 68 بر 60 شکست خورد.

بسکتبال انتخابی جام جهانی 2023

حدادی موثرترین بازیکن در بازی با قزاقستان بود

در بسکتبال انتخابی جام جهانی 2023 حامد حدادی با ثبت 18 امتیاز، 10 ریباند، 3 پاس گل و 6 دفاع، موثرترین بازیکن ایران بود. برای تیم ملی قزاقستان هم رستم مورزاگالیف 26 امتیاز، 7 ریباند و 2 پاس گل کسب کرد. حامد حدادی در دقیقه پایانی بازی با ثبت دومین خطای فنی از زمین اخراج شد. تیم ملی ایران در این مسابقه حتی یک پرتاب 3 امتیازی موفق هم نداشت.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون جهانی بسکتبال به دومین باخت ایران مقابل قزاقستان واکنش نشان داد. پس از باخت دور از انتظار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2023، فرداسیون جهانی بسکتبال (FIBA) نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. این باخت دومین شکست تاریخ بسکتبال ایران مقابل قزاق‌ها بود، نخستین برد قزاق‌ها مقابل ایران در پنجره دوم انتخابی جام جهانی کسب شد.

بسکتبال انتخابی جام جهانی 2023

جام جهانی 2023 انتخابی بسکتبال
جام جهانی 2023 انتخابی بسکتبال

فیبا در گزارشی که در رابطه با بازی ایران و قزاقستان منتشر کرد، با اشاره به تکرار باخت مقابل قزاق‌ها نوشت: این پیروزی قزاقستان مقابل شاگردان ارمغانی نشان داد که شکست دادن ایران در پنجره قبل هم اتفاقی نبود! دو تیم در جام ملت‌های آسیا که با هم در گروه C مسبقات قرار دارند و دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *