زلزله هرمزگان بندرعباس ؛ 5 کشته و تعدادی زخمی در زلزله ترسناک هرمزگان + فیلم

زلزله هرمزگان بندرعباس. زلزله 6.1 ریشتری در هرمزگان تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت. در ادامه مطلب بندر عباس هرمزگان زلزله همراه فیگار باشید.

بندرعباس- ایرنا- زلزله‌ای به بزرگی 6.1 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد شنبه (۱۱ تیر ۱۴۰۱) بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

زلزله هرمزگان بندرعباس

5 کشته در زلزله ترسناک هرمزگان

بندر عباس هرمزگان زلزله, زلزله بندر عباس, زلزله هرمزگان
بندر عباس هرمزگان زلزله, زلزله بندر عباس, زلزله هرمزگان

بامداد امروز زلزله ۶.۱ ریشتری استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرخمیر را لرزاند، آمار کشته شدگان تاکنون ۵ تن و مصدومان ۴۸ نفر اعلام شده است، سه مرد و دو زن در این زلزله جان باختند. بر اساس گزارش ژئوفیزیک بعد از این زلزله تعداد زیادی زلزله دیگر به ثبت رسیده که بزرگترین آن ۴.۵ بوده و در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه به وقوع پیوسته است. بر اساس این گزارش تمامی بیمارستان‌های استان هرمزگان در آماده باش کامل هستند.انتقال خون هرمزگان آمادگی کامل تامین خون بیمارستان‌ها را دارد.

بر اساس آخرین گزارشات رسیده هیچ‌کدام از تأسیسات پخش هرمزگان آسیب ندیده و ارسال سوخت جبرانی به جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در حال انجام است. فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: برابر آخرین آمارها تا ظهر امروز مجموعه ۸۹ نفر مصدوم و 5 نفر شامل دو زن و سه مرد جان باختند. وی ادامه داد: از میان ۸۴ فرد مصدوم نیز ۶۴ نفر به شکل سرپایی خدمات را دریافت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد ۱۵ نفر همچنان در مراکز درمانی هستند.

بیشتر بخوانید:

نوروزیان با بیان اینکه وضعیت بهداشت در مناطق زلزله زده تحت کنترل است گفت: نگرانی هایی با توجه به گرمای هوا در این مناطق بابت گرمازدگی زلزله زدگان وجود دارد که تمهیدات لازم در این خصوص نیز اتخاذ شده است. مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی اورژانس به مصدومان زلزله در هرمزگان گفت: برابر آخرین آمارها تا ظهر امروز مجموعه ۸۹ نفر مصدوم و فوتی در این زلزله داشتیم که پنج فوتی شامل دو زن و سه مرد بودند.

زلزله هرمزگان بندرعباس

بندر عباس هرمزگان زلزله, زلزله بندر عباس, زلزله هرمزگان
بندر عباس هرمزگان زلزله, زلزله بندر عباس, زلزله هرمزگان

وی ادامه داد: در زلزله هرمزگان بندرعباس از میان ۸۴ فرد مصدوم نیز ۶۴ نفر به شکل سرپایی خدمات را دریافت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد ۱۵ نفر همچنان در مراکز درمانی هستند. خالدی با بیان اینکه وضعیت بهداشت در مناطق زلزله زده تحت کنترل است گفت:نگرانی هایی با توجه به گرمای هوا در این مناطق بابت گرمازدگی زلزله زدگان وجود دارد که تمهیدات لازم در این خصوص نیز اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زلزله هرمزگان بندرعباس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *