رکوردشکنی رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی کشور سوئیس + عکس

رضا علیپور سنگ‌ نورد ایرانی در مرحله رکورد گیری مسابقات جام جهانی سنگنوردی در ویلارس سوئیس 2 بار رکورد ملی را در مسابقات جام جهانی ارتقا داد و رکورد زد.

رضا علیپور در سوئیس 2 بار رکورد ملی را ارتقا داد. درادامه با خبر رکورد زدن رضا علیپور همراه فیگار بمانید.

رضا علیپور سنگ‌ نورد ایرانی

رکورد شکنی رضا علیپور

رضا علیپور سنگ‌ نورد ایرانی
رکورد زدن رضا علیپور, رکورد شکنی رضا علیپور

رضا علیپور رکورد زد

در مرحله رکورد گیری مسابقات جام جهانی سنگنوردی در ویلارس سوئیس «رضا علیپور» دوبار پیاپی رکورد ملی ایران را که متعلق به خودش بود و به مدت ۵ سال رکورد جهان محسوب می‌شد، به میزان 15 صدم ثانیه بهبود بخشید. رکورد پیشین وی ۵.۴۸ ثانیه بود.

وی ابتدا به رکورد ۵.۴۱ و سپس ۵.۳۳ ثانیه دست یافت تا ضمن راهیابی به مرحله نهایی، رکورد خود را که در سال ۲۰۱۷ در چین ثبت کرده بود، بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا علیپور سنگ‌ نورد ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *