توافق تراکتور با مهاجم فولاد ؛ برنامه تراکتوری‌ها برای جذب 3 بازیکن خارجی!

محمدرضا عباسی وینگر فصل گذشته تیم فولاد که دو فصل در ترکیب این تیم حضور داشت، پس از ترک این تیم حالا با مدیران تراکتور به توافق رسیده است.

وینگر فصل گذشته فولاد خوزستان دومین خرید فصل جدید تراکتور است. در ادامه با خبر محمدرضا عباسی تراکتور همراه فیگار بمانید.

محمدرضا عباسی وینگر

تراکتور محمدرضا عباسی

محمدرضا عباسی وینگر
محمدرضا عباسی تراکتور, محمدرضا عباسی به تراکتور پیوست

محمدرضا عباسی به تراکتور پیوست

محمدرضا عباسی، وینگر تیم فوتبال فولاد خوزستان که روز گذشته جدایی خودش را از این تیم اعلام کرد، با تراکتور تبریز به توافق رسیده و برای امضای قراردادش به تبریز سفر کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز قراردادش امضا خواهد شد. این در حالی است که سرخپوشان تبریز محمدرضا خانزاده را هم به خدمت گرفته‌اند.

محمدرضا عباسی وینگر
محمدرضا عباسی به تراکتور پیوست, تراکتور محمدرضا عباسی

مسئولان باشگاه تراکتور اما برای تقویت تیم فوتبال این باشگاه و براساس نظر قربان بردیف قرار است سه بازیکن خارجی هم جذب کنند. از طرفی تراکتوری‌ها با پیمان بابایی هم در حال مذاکره هستند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. ین بازیکن که سابقه حضور در ذوب آهن را هم دارد در پست وینگر چپ بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمدرضا عباسی وینگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *