وحید پامین پور مهمان خندوانه ؛ قول وحید یامین پور به رامبد جوان در خندوانه

وحید پامین پور مهمان خندوانه. رامبد جوان میزبان وحید یامین پور شد. در ادامه مطلب مهمان خندوانه وحید پامین پور همراه فیگار باشید.

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم شد.

وحید پامین پور مهمان خندوانه

قول وحید یامین پور به رامبد جوان در خندوانه

مهمان خندوانه وحید پامین پور, وحید پامین پور خندوانه
مهمان خندوانه وحید پامین پور, وحید پامین پور خندوانه

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی جوانان، شب گذشته در ویژه برنامه خندوانه به مناسبت ازدواج حضرت علی (َع) و حضرت فاطمه (س) حضور یافت. یامین‌پور در همان ابتدای برنامه گفت: خیلی رویا برای آینده دارم، خیالبافی هم نیست. مسائل جوانان را می‌دانم، قدرت و انرژی آن‌ها را هم می‌شناسم، به همین دلیل به آینده امیدوارم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مسئله این است که سیستم آموزشی باید سواد درک این اتفاق را داشته باشد. در تمام دنیا دریافت پیام‌ها و عضویت کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی یک استانداردهایی دارد. بعضی از پیام‌ها متناسب بعضی از گروه‌های سنی نیست. باید گفت که کار سخت‌تر از قبل شده، اما از دست در نرفته است. معتقدم که نهاد خانواده در ایران زنده است، یک نهاد پیشرو است که می‌تواند چالش‌های خود را بشناسد و حل کند و از مسائلی که پیش رویش قرار می‌گیرد عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وحید پامین پور مهمان خندوانه

مهمان خندوانه وحید پامین پور, وحید پامین پور خندوانه
مهمان خندوانه وحید پامین پور, وحید پامین پور خندوانه

این به خاطر صدها سال فرهنگی است که پشت سر خود داریم و از آن تغذیه می‌کنیم. علی رغم مشکلات، گسست نسلی را تفاوت نسلی می‌فهمم. دبیر شورای عالی جوانان افزود: یک زمانی گفته می‌شد که سواد، به معنای توان کارکردن با کامپیوتر است. امروزه سواد رسانه، سواد فهم شبکه‌های اجتماعی و سواد تنظیم رابطه کودکان و نوجوانان با رسانه‌ها خود یک دانش است. اگر بناست در مدارس آموزش ضمن خدمت داشته باشیم، معلمان ما باید به این دانش روز مسلح باشند و بتوانند از این نقطه با دانش‌آموز خود ارتباط برقرار کنند. اگر سراغ این دانش‌ها نرویم و به دانش‌های جدید مجهز نشویم، آسیب می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وحید پامین پور مهمان خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *