درخواست عجیب و غریب ترلان پروانه از هوادارانش در اینستاگرام! +عکس

درخواست ترلان پروانه ، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود از طرفدارانش درخواست کرد تا از او تعریف و تمجید نکنند.

ترلان پروانه، با انتشار استوری از طرفدارانش خواست تا از او تعریف و تمجید نکنند. در ادامه با خبر .. همراه فیگار بمانید.

درخواست ترلان پروانه

ترلان پروانه

درخواست ترلان پروانه
ترلان پروانه اینستاگرام, استوری ترلان پروانه, بیوگرافی ترلان پروانه

درخواست عجیب ترلان پروانه

شنبه ۱۱تیر فیلم سینمایی علف‌زار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان و با حضور ستاره پسیانی و ترلان پروانه در سینمای شیراز اکران شد. ترلان پروانه پس از اکران این فیلم با انتشار استوری در اینستاگرامش نوشت: «تو این ایران که تعریف و تمجیدها همه پولی است، لطفا کسی از من تعریف نکند در پیجش. مرسی اَه»

بیوگرافی ترلان پروانه

درخواست ترلان پروانه
فیلم سینمایی علف‌زار, درخواست عجیب ترلان پروانه, ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده لیسانس رشته گرافیک می باشد که از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت و حالا در کنار علاقه خود به رقص باله ، بازیگری هم می کند.

پدرش مهندس و مادر پریسا فروغی خانه دار علاقمند به بازیگریست و تنها یک برادر بنام عرفان دارد که از خودش 2/5 سال بزرگتر است. اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درخواست ترلان پروانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *