مطهری یک فصل دیگر با پیراهن استقلال ؛ ارسلان مطهری با استقلال تمدید کرد

تمدید ارسلان مطهری ، بازیکن تیم فوتبال استقلال، پس از مذاکره با مصطفی آجورلو و مدیران باشگاه استقلال، قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران دو فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. در ادامه با خبر ارسلان مطهری استقلال همراه فیگار بمانید.

تمدید ارسلان مطهری

تمدید ارسلان مطهری با استقلال

تمدید ارسلان مطهری
ارسلان مطهری استقلال, ارسلان مطهری تمدید کرد

ارسلان مطهری تمدید کرد

ارسلان مطهری که سابقه بازی در مقاومت، نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور و ذوب آهن را دارد که سومین فصل حضور خود در باشگاه استقلال را تجربه می‌کند و موفق شده است گل‌های مهم و تأثیرگذاری را برای این تیم به ثمر برساند تصمیم به تمدید قرارداد خود با آبی پوشان گرفت.

تمدید ارسلان مطهری
ارسلان مطهری تمدید کرد, تمدید ارسلان مطهری با استقلال

بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که مطهری از استقلال جدا خواهد شد و سپاهان به دنبال جذب این بازیکن است. این اخبار در شرایطی مطرح شد که مطهری یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد داشت. با این حال، دیشب و در سکوت خبری، مدیران استقلال پس از مذاکره با ارسلان با او به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر نیز تمدید شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تمدید ارسلان مطهری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *