غرق شدن در دریای خزر ؛ مرگ وحشتناک 3 نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر

غرق شدن در دریای خزر که باعث مرگ وحشتناک 3 نفر شد. علت غرق شدن در دریای خزر چیست؟ در ادامه مطلب در دریای خزر غرق شدن همراه فیگار باشید.

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و سه نفر از آن‌ها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.

غرق شدن در دریای خزر

مرگ وحشتناک 3 نفر از اعضای یک خانواده در دریای خزر

در دریای خزر غرق شدن, غرق خزر, مرگ در دریای خزر
در دریای خزر غرق شدن, غرق خزر, مرگ در دریای خزر

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و سه نفر از آن‌ها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند. قربانیان، عروس و دامادی جوان و خواهر نوجوان عروس بودند که اجسادشان توسط مردم محلی و نیروهای هلال‌احمر از آب بیرون کشیده شد. در جریان این حادثه سه عضو خانواده شامل داماد ۲۴ ساله، عروس ۲۰ ساله و خواهر ۱۳ ساله عروس جانشان را از دست دادند و چهارمین نفر که خواهر بزرگ عروس است در بیمارستان بستری است و تلاش برای نجات جان او ادامه دارد.

هر ساله شاهدیم که صدها نفر از هموطنانی که برای گذراندن تعطیلات تابستان و اندکی تفریح به دریا می روند، به یکی از بدترین اشکال مرگ که همان غرق شدگی است، گرفتار شده، خاطره ای تلخ نیز در ذهن و جان بازماندگان بر جای می گذارند. با وجودی که در سال های اخیر دلیل اصلی مرگ شناگران دریای خزر به خوبی شناخته شده است، لیکن اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت نگرفته و متأسفانه هر سال در فصل گرما، همان وقایع اسفناک سال قبل تکرار می شوند. خواندن چند خط زیر می تواند برای شما و عزیزان تان اهمیت حیاتی داشته باشد. لذا اندکی برای آن وقت بگذارید.

بیشتر بخوانید:

غرق شدن در دریای خزر

در دریای خزر غرق شدن, غرق خزر, مرگ در دریای خزر
در دریای خزر غرق شدن, غرق خزر, مرگ در دریای خزر

این حادثه دردناک عصر جمعه در ساحل سلیم چاف در بندر کیاشهر رخ داد. آن روز اعضای خانواده‌ای از اهالی روستای تهام در حوالی آستانه اشرفیه برای تفریح به کنار ساحل رفته بودند که چهار نفر از آن‌ها تصمیم گرفتند وارد دریا شوند. داماد جوان خانواده به همراه همسرش و دو خواهر او وارد دریا شدند اما کمی که جلوتر رفتند، ناگهان زیر پایشان خالی شد و در دریا غوطه‌ور شدند. این اتفاق در چشم برهم زدنی رخ داد و شاهدان با دیدن این صحنه فریادزنان درخواست کمک کردند.

‌از سرنوشت چهارمین عضو خانواده که خواهر ۱۳ ساله عروس بود، خبری نبود؛ در این شرایط امدادگران هلال‌احمر وارد عمل شدند و عملیات جست‌وجو در دریا آغاز شد. این عملیات تا نیمه شب شنبه ادامه داشت تا اینکه با تلاش امدادگران، جسد بی‌جان دختر نوجوان نیز پیدا و از دریا بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن در دریای خزر  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *