دنیای شیرین دریا دوباره ساخته می‌شود ؛ زمان بازپخش سریال از شبکه دو

دنیای شیرین دریا دوباره ساخته می‌شود. سریال قدیمی که بهروز بقایی کارگردانی کرده و محصول سال 1377 است. در ادامه مطلب دریا دنیای شیرین همراه فیگار باشید.

شبکه دو سیما قرار است از امشب سریال قدیمی را روی آنتن ببرد؛ در حالی که فرهاد بشارتی از بازیگران محوری این سریال می‌گوید اگر اسپانسر داشته باشیم نسخه امروزی این سریال ساخته می‌شود.

دنیای شیرین دریا

زمان بازپخش سریال از شبکه دو

دریا دنیای شیرین, بازپخش دنیای شیرین
دریا دنیای شیرین, بازپخش دنیای شیرین

شبکه دو سیما اعلام کرده که «دنیای شیرین دریا» را قرار است از دیشب پخش کند. سریال قدیمی که بهروز بقایی کارگردانی کرده و محصول سال 1377 است. داستان این سریال با محوریت دختری به نام «دریا» از آثار زنده‌یاد پوپک گلدره است که به زیبایی در ارائه نقش یک دختر ساده‌دل روستایی موفق ظاهر شده بود. دریا به همراه خانواده خود در یکی از قریه‌های شمال کشور ایران با امکاناتی اندک زندگی می‌کند.

شوخی‌های کودکانه «دریا» و کودکان فامیل هر بار مشکلاتی می‌سازد که درون‌مایه داستان‌های این سریال را می‌سازند. زنده‌یاد «پوپک گلدره»،«بهروز بقایی»، «فرهاد بشارتی»، «مینا نوروزی»، «مهسا ملاپور»، «عطیه غبیشاوی»، «امیر محمدزاده» و «حمزه شیرعلیپور» از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. وقتی لهجه و گویش شیرین شمالی‌اش را می‌شنویم ناخودآگاه خاطراتِ جذاب آن دوران طلایی تلویزیون به یادمان می‌آید. البته احوالپرسی از بهروز بقایی که زمانی چنین کارهایی برای رادیو و تلویزیون می‌ساخت.

بیشتر بخوانید:

زمان بازپخش سریال از شبکه دو

دریا دنیای شیرین, بازپخش دنیای شیرین
دریا دنیای شیرین, بازپخش دنیای شیرین

دریا به همراه خانواده خود در یکی از قریه‌های شمال کشور ایران با امکاناتی اندک زندگی می‌کند. شوخی‌های کودکانه «دریا» و کودکان فامیل هر بار مشکلاتی می‌سازد که درون‌مایه داستان‌های این سریال را می‌سازند. زنده‌یاد «پوپک گلدره»، «بهروز بقایی»، «فرهاد بشارتی»، «مینا نوروزی»، «مهسا ملاپور»، «عطیه غبیشاوی»، «امیر محمدزاده» و «حمزه شیرعلیپور» از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. وقتی “دنیای شیرین دریا” و لهجه و گویش شیرین شمالی‌اش را می‌شنویم ناخودآگاه خاطراتِ جذاب آن دوران طلایی تلویزیون به یادمان می‌آید.

البته احوالپرسی از بهروز بقایی که زمانی چنین کار‌هایی برای رادیو و تلویزیون می‌ساخت. بشارتی با یادی از هنرنمایی پوپک گلدره درباره آخرین وضعیت سلامتی بهروز بقایی، گفت: خوشبختانه این روز‌ها حالش خوب است هنوز با بیماری قبلی‌اش درگیری دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر و زودتر سلامتی کاملش را به‌دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دنیای شیرین دریا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *