محمد علی نژاد بازیکن ؛ محمد علی‌نژاد با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست

محمد علی نژاد بازیکن فوتبال به سپاهان پیوست. محمد علی‌نژاد با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست. در ادامه مطلب بازیکن محمد علی نژاد همراه فیگار باشید.

وینگر سرعتی فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیم فوتبال سپاهان پیوست و همچنین سیدمحمد کریمی هافبک خلاق طلایی‌پوشان قراردادش را به‌مدت دو سال با این تیم تمدید کرد.

محمد علی نژاد بازیکن

محمد علی‌نژاد با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست

محمد علی‌نژاد, بازیکن محمد علی نژاد, سپاهان محمد علی نژاد
محمد علی‌نژاد, بازیکن محمد علی نژاد, سپاهان محمد علی نژاد

بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان به این تیم پیوست. به گزارش فوتبالی، محمد علی نژاد پس از دریافت رضایتنامه از باشگاه آلومینیوم اراک و مذاکره با مدیران سپاهان، قرارداد دو ساله‌ای را امضا کرد تا رسما بازیکن تیم ژوزه مورایس پرتغالی شود.

این بازیکن سرعتی که توانایی بازی در هر دو پست وینگر چپ و راست را دارد، سابقه بازی در تیم‌های ملوان، سایپا، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد. همچنین سیدمحمد کریمی هافبک جنگنده و با اخلاق سپاهان به درخواست ژوزه مورایس سرمربی این تیم و جلسه با مدیرعامل و هیئت‌مدیره قرارداد خود را با طلایی‌پوشان اصفهان دو فصل دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید:

محمد علی نژاد بازیکن

محمد علی‌نژاد, بازیکن محمد علی نژاد, سپاهان محمد علی نژاد
محمد علی‌نژاد, بازیکن محمد علی نژاد, سپاهان محمد علی نژاد

این هافبک متعصب سپاهان که چهارمین فصل حضور خود را در سپاهان تجربه می‌کند در سال‌های گذشته نقش رهبر خط میانی را بر عهده داشته و با بازی‌های درخشان خود تبدیل به یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ‌برتر شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد علی نژاد بازیکن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *