فایل صوتی اتاق زایمان دانلود ؛ ماجرای بدرفتاری با مادران در بخش زایمان چیست؟

فایل صوتی اتاق زایمان دانلود. فایل صوتی اتاق زایمان که حاشیه ساز شد. در ادامه مطلب اتاق زایمان فیل صوتی همراه فیگار باشید.

«مادری که می‌خواهد زایمان طبیعی داشته باشد و درد شدیدی را قرار است تحمل کند، به حمایت عاطفی و روانی ماماها و پرستاران نیاز دارد. اما آنقدر در اتاق زایمان با من بدرفتاری کردند که هنوز هم وقتی یادش می‌افتم نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.

فایل صوتی اتاق زایمان دانلود

ماجرای بدرفتاری با مادران در بخش زایمان چیست؟

فایل صوتی اتاق زایمان, اتلق زایمان فیل صوتی
فایل صوتی اتاق زایمان, اتلق زایمان فیل صوتی

درد زایمان که برای مادر باردار می آید، شیرین ترین و سخت ترین لحظات زندگی او را آغاز می کند. ساعت ها و دقایقی که درد تمام وجودش را فرا گرفته است. زن باردار وارد اتاق زایمان می شود و اینجاست که علاوه بر حمایت پزشکی، از کادر پزشکی، ماماها و پرستاران نیز انتظار حمایت روحی و روانی دارد. موضوعی که در زایشگاه برخی بیمارستان ها نادیده گرفته می شود. این موضوع به قدری مهم است که برخی از افراد از بدرفتاری با زنان باردار گلایه داشتند.

با او که تماس می‌گیریم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و گلایه‌های بسیاری. او مادر چهار فرزند است و در شهر زاهدان زندگی می‌کند. خاطرات تلخ او از دومین و چهارمین زایمانش که در یکی از بیمارستان‌های این شهر انجام شد هنوز هم آزارش می‌دهد و کام او را تلخ می‌کند. «فاطمه شریف زاده» می‌گوید: «مادری که می‌خواهد زایمان طبیعی داشته باشد چندین ساعت از شش ساعت گرفته تا دوازده و سیزده و حتی بیشتر را باید در بلوک زایمان باشد و تحت نظر.

بیشتر بخوانید:

فایل صوتی اتاق زایمان دانلود

فایل صوتی اتاق زایمان, اتلق زایمان فیل صوتی
فایل صوتی اتاق زایمان, اتلق زایمان فیل صوتی

در تمام این ساعت‌ها، ماماها و پرستارها باید نظارت داشته باشند بر وضعیت بیمار و به او کمک کنند. این حمایت فقط حمایت درمانی نیست باید در تحمل این درد سنگین از مادر حمایت عاطفی و روانی کنند. اما آنقدر با من در زمان دو زایمانم بدرفتاری کردند که هنوز هم وقتی یادش می‌افتم نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فایل صوتی اتاق زایمان دانلود  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *