مرگ همزمان ۴ عضو یک خانواده اصفهانی در جاده مشگین‌شهر + عکس

چهار عضو یک خانواده اصفهانی در تصادف جاده مشگین‌شهر جان باختند. پس از بررسی‌ها و بیرون آوردن اجساد در تصادف پژو و کامیون تعداد فوت‌شدگان ۴ نفر بوده است.

اردبیل-رئیس مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل از مرگ ۴ نفر بر اثر سانحه رانندگی در محور مشگین‌شهر-اهر خبر داد. در ادامه با خبر مشگین شهر تصادف همراه فیگار بمانید.

تصادف جاده مشگین‌شهر

تصادف در جاده مشگین شهر

تصادف جاده مشگین‌شهر
تصادف جاده مشگین‌ شهر, تصادف در جاده مشگین شهر, مشگین شهر تصادف

 

تصادف جاده مشگین‌ شهر

بر اثر حادثه دلخراش رانندگی در جاده مشگین‌شهر – اهر چهار عضو یک خانواده در دم جان باختند. در این حادثه که ساعاتی پیش در سه راهی آغاجاری شهر قصابه روی داد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که متأسفانه چهار نفر کشته شدند. در این حادثه پدر و مادر خانواده به همراه دو فرزندشان که از اصفهان برای مسافرت آمده بودند جان باختند.

این سانحه ظهر ۱۷ تیرماه در محور مشگین‌شهر-اهر بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه کامیون اتفاق افتاده بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف جاده مشگین‌شهر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *