خداحافظی جک ویلشر ؛ ویلشر در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد

خداحافظی جک ویلشر از دنیای فوتبال. ویلشر در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. در ادامه مطلب ویلشر جک خداحافظی همراه فیگار باشید.

جک ، هافبک انگلیسی سابق آرسنال در 30 سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسنال به دوران حرفه‌ای پرفراز و نشیب خود پایان داد.

جک ویلشر

ویلشر در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد

ویلشر جک خداحافظی, , ویلشر مربی گری
ویلشر جک خداحافظی, , ویلشر مربی گری

ویلشر، هافبک سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس امروز تصمیم گرفت به دوران بازی خود خاتمه دهد. جک ویلشر در این مدت 182 بازی در لیگ برتر و 34 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده بود و حالا در سن 30 سالگی تصمیم به وداع با دنیای فوتبال گرفت. جک ویلشر فصل گذشته را در تیم آرهوس در لیگ دانمارک سپری کرده بود، اما این باشگاه این هفته اعلام کردند که تمایلی به همکاری با ملی پوش سابق انگلیس در فصل آینده ندارند.

در بخشی از پیام خداحافظی ویلشر آمده است: «امروز بازنشستگی خود را از فوتبال حرفه‌ای اعلام می‌کنم. این یک ماجراجویی باورنکردنی پر از لحظات باورنکردنی بود. بابت تمام کارهایی که در طول دوران حرفه‌ای‌ام انجام دادم و آنها را تجربه کردم، احساس افتخار می‌کنم، از پسر کوچکی که در باغ به توپ ضربه می‌زد تا کاپیتان آرسنالِ محبوبم و بازی برای کشورم در جام جهانی. من رؤیای خودم را جامه عمل پوشاندم.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی ویلشر

ویلشر جک خداحافظی, , ویلشر مربی گری
ویلشر جک خداحافظی, , ویلشر مربی گری

از همه شما متشکرم». ویلشر که 34 بازی ملی و دو گل زده با پیراهن تیم ملی انگلیس در کارنامه‌اش دیده می‌شود، بیشتر دوران حرفه‌ای‌اش را در آرسنال گذارند و در 197 بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفت. او با آرسنال دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جک ویلشر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *